هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال؛

دربی شهرداری‌ها در تبریز/ رعد پدافند با پیکان به دنبال آرزوی خود می‌رود

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۶۲۹۸
دربی شهرداری‌ها در تبریز/ رعد پدافند با پیکان به دنبال آرزوی خود می‌رود
در یکی از دیدارهای حساس روز چهارشنبه تیم شهرداری تبریز در خانه میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با انجام 6 دیدار پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین دیدارهای این هفته تیم کاله مازندران میزبان بانک سرمایه صدرنشین خواهد بود.

بانک سرمایه که بعد از گذشت هجده هفته از لیگ با کسب 48 امتیاز همچون فصل گذشته صدرنشین بلامنازع لیگ است در این هفته باید در خانه کاله به مصاف این تیم برود. با توجه به اختلافی که بانک سرمایه با دیگر تیم‌های لیگ ایجاد کرده با خیالی راحت‌تر بازی‌های خود را انجام می‌دهد و در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند جمع امتیازهای خود را به 51 برساند. تیم کاله نیز بعد از بردی که در این هفته به دست آورد صعود خود را به پلی‌آف مسابقات قطعی کرد و روز چهارشنبه با انگیزه بیشتری مقابل شاگردان مصطفی کارخانه قرار خواهد گرفت. هرچند کاله با توجه به اینکه از بازیکنان جوانی بهره می‌گیرد در این هفته کار سختی مقابل ملی‌پوشان تیم بانک سرمایه خواهد داشت.

در دیگر دیدار این هفته شهرداری تبریز نزدیک‌ترین تعقیب کننده بانک سرمایه که با 37 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد در خانه میزبان تیم همنام و همسایه شهرداری ارومیه خواهد بود. تبریزی‌های در این فصل از لیگ نمایش قابل قبولی را ارائه کردند باید مقابل شهرداری ارومیه قرار بگیرند که وضعیت چندان خوبی در جدول ندارد و با کسب 18 امتیاز در رده دهم قرار دارد.

تیم سایپا نیز که با شکست پیکان به یکی از مدعیان تبدیل شده بعد از شهرداری تبریز در جایگاه سوم رده‌بندی قرار دارد در این هفته میزبان ساری 21 خواهد بود.

در دیگر دیدار این هفته که در خانه والیبال برگزار می شود تیم پیکان میزبان رعد پدافند کاشان است. پیکان با 12 برد و 35 امتیاز در رتبه چهارم جدول است و رعد پدافند با دو برد و هشت امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. شاگردان فرهاد نفرزاده در صورت شکست در این مسابقه دیگر امید خود را برای حضور در مرحله پلی آف از دست خواهند داد. باید دید پیکان با کادر فنی جدید در ادامه رقابت‌های چه نمایشی را از خود به جا خواهد گذاشت و در کجای جدول قرار می‌گیرد.

برنامه کامل هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال مردان به قرار زیر است:

*تهران- سالن فدراسیون

شمس– هاوش گنبد، ساعت 16

تهران- خانه والیبال

پیکان تهران – رعد پدافند کاشان ساعت 15

ساری- سالن سیدرسول حسینی

ساری 21 – سایپا تهران ساعت 15

آمل- سالن پیامبر اعظم (ص)

کاله مازندران – بانک سرمایه ساعت 17 و 30 دقیقه

تبریز- سالن شهید اقدمی

شهرداری تبریز – شهرداری ارومیه ساعت 17

ورامین- سالن شهید گل عباسی

شهرداری ورامین – خاتم اردکان ساعت 17 و 30 دقیقه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز