نخستین سمینار تخصصی تاکتیک‌های پیشرفته دفاعی؛

ترکاشوند: نتایج دوره کولاکوویچ به تیم ملی باز می‌گردد

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۱:۵۹
کد خبر: ۶۶۶۳۴۲
ترکاشوند: نتایج دوره کولاکوویچ به تیم ملی باز می‌گردد
سرمربی تیم شهرداری ورامین گفت: نتایج مباحث سمینار تاکتیک های پیشرفته دفاعی در تیم های باشگاهی اجرا می شود و در نهایت این موارد باعث تقویت تیم ملی خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته دفاعی» امروز (دوشنبه) با حضور بیش از ۸۰ مربی مرد و زن والیبال در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تهران برگزار شد.

سرمربی تیم شهرداری ورامین درباره برگزاری این سمینار گفت: سرمربی تیم ملی والیبال در این دوره یک روزه تجربیاتی که در میادین مهم داشت را به مربیان ایرانی ارائه کرد.

محمد ترکاشوند با بیان اینکه استقبال از این سمینار بسیار خوب بود، تصریح کرد: درخواست ها خیلی بیشتر از تعداد شرکت کنندگان بود و به دلیل محدودیت ها مربیان گزینش شدند. امیدوارم این دوره ها ادامه یابد و از اطلاعات مربیانی همچون کولاکوویچ استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: سرمربی تیم ملی تجربیات بین المللی زیادی دارد و در یک سال گذشته نیز تجربیات مهمی با تیم ایران کسب کرده است و آگاهی از این داشته ها می تواند کمک حال والیبال ایران باشد.

مربی بین المللی والیبال ایران تاکید کرد: باید از این اطلاعات برای پرورش بازیکنان جوان و آینده دار در باشگاه ها استفاده شود. مطالب به روز است و مربیان نیز باید به روز شوند و دانش خود را افزایش دهند. اگر بخواهیم مدرس از خارج بیاوریم، قطعا هزینه های زیادی برای فدراسیون دارد و استفاده از تجربیات ایگور در این زمینه بسیار مفید است.

ترکاشوند در پایان گفت: امروز بحث دفاع بود، انشاالله برای دیگر مباحث مهم والیبال نیز دوره داشته باشیم و در نهایت باعث هماهنگی مربیان با یکدیگر شود که به نظر در عملکرد باشگاه ها نیز تاثیر می گذارد و تیم ملی نیز برآمده از باشگاه هاست. بنابر این نتایج این دوره ها حتما به تیم ملی و رده های سنی بر می گردد.

نظر شما