نکات کلید و مهمی در این دوره آموختیم؛

سلیمانی: بحث تبادل نظر از نکات مثبت سمینار کولاکوویچ بود

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۸:۰۰
کد خبر: ۶۶۶۳۵۱
سلیمانی: بحث تبادل نظر از نکات مثبت سمینار کولاکوویچ بود
مربی بین المللی والیبال گفت: در سمینار یک روزه سرمربی تیم ملی والیبال نکات جدیدی آموختیم که حتی مربیان بزرگ ایران این نکات را نمی دانستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته دفاعی» امروز (دوشنبه) با حضور بیش از ۸۰ مربی مرد و زن والیبال در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تهران برگزار شد.

مربی بین المللی والیبال کشورمان درباره برگزاری این سمینار یک روزه گفت: دوره خیلی خوبی بود مخصوصا که بحث و تبادل نظر در آن وجود داشت.

فریبا سلیمانی با بیان اینکه کولاکوویچ تنها ناطق این دوره نبود، تصریح کرد: علاوه بر استفاده از تجربیات بین المللی کولاکوویچ از تجربه دیگر مربیان ایرانی نیز در مشارکت مباحث استفاده کردیم.

وی تصریح کرد: در مجموع نکات کلید و مهمی در این دوره آموختیم که شاید مربیان ایرانی تاکنون آنها را نمی دانستند.

سلیمانی گفت: هر چند به دلیل فوت پدرم شرایط خاصی داشتم اما حضور در این سمینار برایم مهم بود و خوشحالم که شرکت و از مباحث آن استفاده کردم.

مربی بین المللی والیبال ایران با یادآوری اینکه بحث اصلی این دوره تاکتیک های دفاعی بود، گفت: همچنین به موضوعات دیگری از جمله سرویس، اهداف سرویس و نکاتی که سرویس ها به پوئن تبدیل شود نیز پرداخته شد. همچنین به قوانینی اشاره شد که باید تیم ها برای بازیکنان خود در شرایط حساس حتی برای بهترین سرویس زنان بگذارند تا منجر به کسب امتیاز شود.

وی ادامه داد: البته سرمربی تیم ملی والیبال در این سمینار تاکید کرد که در تیم های بزرگ شاید هر قراردادی در شرایط بازی تغییر کند، زیرا تیم های سطج بالای جهان سریع تاکتیک های حریف را می خوانند و باید آمادگی تغییر هر شرایطی را برای تیم خودمان داشته باشیم و در تمرینات بر روی این محورها نیز کار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز