محمد شعبان خمسه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پیروزی مقابل بانک سرمایه برای ما روحیه بخش بود/ کار آسانی مقابل ساری نخواهیم داشت

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۵:۳۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۶۴۰۱
پیروزی مقابل بانک سرمایه برای ما روحیه بخش بود/ کار آسانی مقابل ساری نخواهیم داشت
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: لیگ ما از لحاظ کمی و کیفی در هفته‌های اخیر شرایط مطلوب‌تری دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدشعبان خمسه، سرمربی تیم والیبال سایپا، درخصوص شرایط لیگ برتر و وضعیت تیمش در مرحله پلی‌آف صحبت کرد.

خمسه در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به پیروزی‌های اخیر سایپا در لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه در هفته‌های گذشته با تلاشی که تیم انجام داد توانستیم دو پیروزی ارزشمند را مقابل پیکان و بانک سرمایه به دست آوریم و شرایط تیم با این بردهای ارزشمند نسبت به گذشته بسیار بهتر شد. از هفته گذشته نیز تمرینات را به صورت منظم انجام دادیم که بتوانیم نتیجه خوبی را مقابل تیم ساری کسب کنیم. هرچند که ما در خانه حریف به میدان خواهیم رفت و همین کار را برای ما سخت می‌کند.

وی همچنین درباره شرایط این فصل لیگ برتر ادامه داد: در شروع این فصل از لیگ برتر یکسری ناهماهنگی‌ها به وجود آمده بود و برخی تیم‌ها با مشکلاتی مواجه بودند ولی کم کم این مشکلات مرتفع شد و از هفته هفتم به بعد شرایط لیگ به گونه بهتری ادامه پیدا کرد و تیم‌ها بازی‌های زیباتری از خود نشان دادند. لیگ ما از لحاظ کمی و کیفی در هفته‌های اخیر شرایط مطلوب‌تری دارد.

سرمربی تیم سایپا درخصوص پیروزی ارزشمند این تیم مقابل بانک سرمایه خاطرنشان ساخت: هیچ بازی را از قبل نمی‌توان پیش‌بینی کرد و احتمال داد که پیروز خواهی شد یا خیر. ولی قبل از بازی با بانک سرمایه روی نقاط قوت تیم خیلی کار کردیم و نقاط ضعف تیم بانک سرمایه را نیز شناسایی کردیم و با انجام تمرین‌های منظم و خودباوری بازیکنان این پیروزی به دست آمد.

وی همچنین درباره جایگاه تیم سایپا در پایان لیگ اظهار کرد: همه سعی و تلاش خود را خواهیم کرد که همه بازی‌های باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم و بتوانیم جایگاه دومی خود را در جدول تثبیت کنیم که نهایتا در مرحله آخر پلی‌آف لیگ کار ما آسان‌تر باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز