در پیامی صورت گرفت؛

تبریک باشگاه پرسپولیس به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۲۲:۳۳
کد خبر: ۶۶۶۴۱۳
تبریک باشگاه پرسپولیس به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی سالروز ولادت شیرزن دشت نینوا، دختر حیدر کرار و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در این  پیام که به میمنت سالروز  میلاد دومین دخت عترت طاها، حضرت زینب (س)  صادر شد، آمده است؛

عطر آسمانی فرشتگان بار دیگر به مشام می‌رسد که در شادمانی میلاد اسوه صبر و نجابت، شیرزن دشت نینوا، رسواگر یزیدیان و غنچه قداست شیر مردان حضرت علی (ع) و بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، به پایکوبی آمده‌اند. آسمان بار دیگر ستاره باران عشق است. معرفت، ایمان و دلاوری امروز بار دیگر در جهان آفریده شد. قلب‌ها در سینه‌ها آرام ندارد و نبض‌ها بی‌امان می‌زند.

عرش و فرش امروز غرق سرور هستند. آری پرستار نینوا و مرهم جان‌های پر درد و دل‌های به خون نشسته  می‌آید که خود زخمی همیشگی در دل‌های همه انسان‌های نیک رفتار و شیعیان است. پیغام رسان دشت کربلا و مکتب عاشورایی سرور و سالار جوانان بهشت، حسین مظلوم (ع) در چنین روزی چشم‌هایی را به جهان گشود که تلخی‌های بسیار و وصف ناشدنی را دید اما همچنان از عشق لبریز ماند.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به این مناسبت میلاد فرخنده بانوی مهر و ایثار، حضرت زینب کبری (س) را به حضرت امام زمان (عج)، مسلمانان جهان، عموم ملت ایران، جامعه پرستاران و بویژه هواداران پرسپولیس تبریک می‌گوید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز