حمید استیلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس به احتمال فراوان قهرمان لیگ برتر می‌شود/ سرخ‌پوشان به فکر موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا باشند

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۶:۰۲:۲۵
کد خبر: ۶۶۶۴۵۰
پرسپولیس به احتمال فراوان قهرمان لیگ برتر می‌شود/ سرخ‌پوشان به فکر موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا باشند
سرمربی اسبق تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس در لیگ صدرنشین است و شرایط بسیار خوبی دارد و نزدیک به قهرمانی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید استیلی، پیشکسوت پرسپولیس، پیرامون جلسه دیروز در هلال احمر به خبرنگار برنا، گفت: دکتر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر، فردی ورزشی و دارای روحیه ورزشی است که ورزشکاران را نیز بسیار دوست دارد. ایشان از ما دعوت کرده بود تا در جلسه ای شرکت کنیم که البته به غیر از بنده، افراد و دوستان نامداری مانند استاد داریوش ارجمند و آقایان جعفر کاشانی، حسین کلانی، حمید گرشاسبی، سلیمی و بسیاری دیگر از دوستان حضور داشتند. به هر حال هدف از این جلسه توجه بیشتر مردم و افکار عمومی به معقوله مهم هلال احمر بود، ارگانی که در مشکلات و سختی های بزرگی مانند زلزله همواره یار و مددکار مردم است و بنده از همین جا به تک تک این افراد خسته نباشید و خدا قوت می گویم.

کاپیتان اسبق سرخپوشان درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ گفت: پرسپولیس در لیگ صدرنشین است و شرایط بسیار خوبی دارد و تیم  نزدیک به قهرمانی است ولی من فکر می‌کنم اولویت برای سرخپوشان باید آمادگی برای لیگ قهرمانان آسیا باشد چراکه قطعا پرسپولیس در آسیا بازی های سختی خواهد داشت.

هافبک تیم ملی ایران در جام جهانی فرانسه درباره اینکه برخی معتقدند پرسپولیس با این مهره‌ها در آسیا به مشکل می خورد؟ عنوان کرد: خوشبختانه بسیاری از بازیکنان فعلی سابقه حضور در بازی‌های آسیایی را دارند اما در جلو و خط حمله اگر بازیکنی آسیب ببیند یا مشکلی برای آن پیش بیاید، برانکو بازیکن جایگزین زیادی در اختیار ندارد و فکر می کنم پرسپولیس بعد از صعود از مرحله گروهی باید خط حمله خود را تقویت و بازیکنانی را جذب کند که تجربه بالایی داشته باشند تا بتوانند در بازی برای تیم تاثیرگذار باشند.

او درمورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: فکر می کنم قهرمانی پرسپولیس ۹۰ درصد در لیگ مسجل است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بچه ها از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهند کرد.

سوال پایانی خبرنگار برنا از پیشکسوت پرسپولیس، درباره بازی این هفته سرخپوشان مقابل تیم  پیکان بود که استیلی در این باره خاطرنشان کرد: پرسپولیس بازی ساده ای مقابل پیکان ندارد و همین تیم در دیدار رفت روی یک ضربه ایستگاهی توانست تنها باخت پرسپولیس را به این تیم تحمیل کند. من فکر می‌کنم در این دیدار پرسپولیس بتواند با توجه به حضور هواداران سه امتیاز حساس آن را کسب کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز