رضاییان نقش زیادی در رفتنم به ترکیه داشت؛

صحبت‌های جنجالی طارمی در برنامه ۹۰: تهدیدم کردند از پرسپولیس بروم!

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۴:۰۰:۰۶
کد خبر: ۶۶۶۴۸۹
صحبت‌های جنجالی طارمی در برنامه ۹۰: تهدیدم کردند از پرسپولیس بروم!
مهاجم و آقای گل سابق پرسپولیس در ارتباط تلفنی با برنامه ۹۰ درخصوص دلایل رفتنش از پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی طارمی مهاجم سابق پرسپولیس و آقای گل دو فصل لیگ ایران که از طریق اسکایپ با برنامه ۹۰ ارتباط زنده برقرار کرده بود درخصوص مشکلات و حاشیه های به وجود آمده برایش در پرسپولیس صحبت کرد.

مهاجم سابق پرسپولیس در ابتدای صحبت های خودش با اشاره به رفتتش به ترکیه گفت: من به همراه رامین رضاییان به ریزه اسپور رفتم و خیلی زود از رفتنم به ترکیه پشیمان شدم. هدف ما از این تصمیم این بود که به همدیگر کمک کنیم و رضاییان نقش زیادی در پیوستن من به ریزه اسپور داشت.

طارمی در پاسخ به این سوال چرا پولی که از طرف هدایتی دریافت کرده برای جلب رضایت ریزه اسپور هزینه نکرده است اظهار داشت: این پول قرار نبود که برای رضایت به باشگاه ترکیه ای پرداخت شود و این پول را هدایتی به خود من داده بود همانطور که به چند بازیکن دیگر پرسپولیس نیز پولهایی از طرف هدایتی پرداخت شده بود. در نشستی که با آقای طاهری در رستوران داشتم آقای خداداد عزیزی و مهدی هاشمی نسب نیز شاهدان عینی این ملاقات و گفتگوی من و آقای هدایتی بودند.

وی همچنین درخصوص اینکه چرا این مشکل با باشگاه ترکیه ای به وجود آمد ادامه داد: من با تیم ریزه اسپور قرارداد داشتم و هشت روز نیز در این تیم تمرین کردم ولی آقای طاهری با زنگی که به من زد باعث شد که من هوایی شوم و هم ایشان و هم وکیلم به من قول دادند که هیچ گونه مشکلی برای من پیش نخواهد آمد و به من گفتند که به پرسپولیس بازگردم.

آقای گل سابق لیگ برتر همچنین درباره اینکه چرا به لیگ قطر رفت و در پرسپولیس نماند، اظهار کرد: من دوست داشتم تا پایان فصل در جمع پرسپولیسی ها بمانم و بعد از جام جهانی به اروپا بروم. ولی با توجه به صحبت هایی که با من شد و افراد غیر فوتبالی به من گفتند که بهتر است در این تیم نمانم صلاح دیدم که از پرسپولیس جدا شوم. 

طارمی در پایان گفت: متاسفانه بعضی از اتفاقات که در باشگاه رخ میداد به حساب من نوشته میشد. به طور مثال در بعضی اعتصابها که بازیکنان انجام می دادند با وجود اینکه چند نفر در این امر دخیل بودند ولی همه تقصیرها به گردن من می افتاد و هواداران به من فحش می دادند.

نظر شما
پرونده ویژه