به میزبانی عسلویه؛

اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام نوجوانان برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۴۱:۱۱
کد خبر: ۶۶۶۵۵۱
اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام نوجوانان برگزار می‌شود
اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام مردان با حمایت و همکاری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به میزبانی عسلویه برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کمیته آب های آرام فدراسیون قایقرانی با حمایت و همکاری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان در بخش مردان را برگزار خواهد کرد.این رقابت ها 16 و 17 اسفندماه در عسلویه برگزار می شود.

مسابقات طبق قوانین بین المللی و قوانین فدراسیون قایقرانی انجام می شود. تیم های اعزامی متشکل از 8 نفر شامل 3 ورزشکار کایاک متولد 1382 لغایت 1383 و 2 ورزشکار کانوکانادایی متولد 1382 لغایت 1384 و 1 ورزشکار کیندربوت متولد 1384، یک مربی و یک سرپرست خواهد بود.

مسابقات در مواد کیندربوت 500 متر، کایاک یکنفره و دونفره 500 متر، کایاک 2000 متر، کانوکانادایی یکنفره 500 و 2000 متر انجام می شود.هر استان مجاز به شرکت در یک قایق در هر رویداد است و رده بندی تیم ها بر اساس امتیازات کسب شده خواهد بود.

هیات های قایقرانی تا 21 بهمن ماه مهلت دارند تا اعلام آمادگی و نفرات شرکت کننده خود را به منظور تدارک اسکان و تنظیم جدول مسابقات به فدراسیون اعلام کنند.

نظر شما
پرونده ویژه