غلامرضا شعبانی بهار:

بیش از ۱۶۰۰ برنامه جهت توسعه ورزش همگانی در دهه فجر امسال برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۲۸:۴۳
کد خبر: ۶۶۶۷۰۸
بیش از ۱۶۰۰ برنامه جهت توسعه ورزش همگانی در دهه فجر امسال برگزار می‌شود
صبح امروز جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر درخصوص ورزش همگانی با حضور معاونین ورزشی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و ریاست غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،در این نشست غلامرضا شعبانی بهار با اشاره به برگزاری مرحله اول مسابقات ملی کارکنان دولت در هفته تربیت بدنی گفت: مرحله نهایی این مسابقات که با حضور 60 دستگاه در 11 رشته آغاز شد در دهه مبارک فجر با حضور دو هزار و هشتصد کارمند در قالب 6 رشته ورزشی و در 4 استان برگزار خواهد شد.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: المپیاد ورزش های همگانی نیز در رشته های مختلف و در 428 نقطه سراسر کشور برگزار می شود. همچنین پیاده روی همگانی در 426 نقطه سراسر کشور و کوهنوردی خانوادگی در 236 شهرستان و مراکز استان ها از دیگر برنامه های توسعه ورزش همگانی است که در دهه فجر برگزار می شود.

شعبانی بهار با تقدیر از همکاری ستاد دهه فجر وزارت ورزش و جوانان و تلاش فدراسیون های ورزشی گفت: علاوه بر برنامه های مذکور با هماهنگی هیات های استانی، 500 جشنواره بومی محلی با حدود دو میلیارد تومان هزینه را هم در روستاهای سراسر کشور برگزار می کنیم که به این ترتیب جمع کل برنامه های حوزه ورزش همگانی حدود 1680 برنامه در دهه مبارک فجر خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: انتظار داریم رسانه ها به نحو مطلوب و شایسته در خصوص این برنامه ها اطلاع رسانی و در نهادینه کردن فرهنگ ورزش ما را یاری کنند چرا که اگر رسانه به کمک ورزش همگانی نشتابد هیچ گاه نمی توان انتظار توسعه داشت. حضور رسانه در فعالیت های ورزشی می تواند یکی از ارکان توسعه ملی باشد.

در این مراسم اکبری سرپرست دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، علی مجدآرا رییس فدراسیون ورزش های همگانی، رضا زارعی رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و غلامرضا جعفری رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی به سوالات و ابهامات حاضرین در خصوص برنامه های ورزش همگانی دهه مبارک فجر پاسخ دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز