هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عنوان بهترین باشگاه کشور، افتخار بزرگی برای گسترش فولاد است/ باشگاه‌داری باید به سمت بخش خصوصی برود

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۶:۰۲:۱۲
کد خبر: ۶۶۶۸۹۵
عنوان بهترین باشگاه کشور، افتخار بزرگی برای گسترش فولاد است/ باشگاه‌داری باید به سمت بخش خصوصی برود
مدیرعامل گسترش فولاد گفت: گسترش فولاد جزو معدود باشگاه‌های است هم مجوز حرفه‌ای گری را دریافت کرده و هم مطلقا از محل اعتبارات بخش دولتی پولی دریافت نمی‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مراسم تجلیل از برترین باشگاه‌های کشور روز گذشته با حضور دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، برگزار شد و در این مراسم سه باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، گسترش فولاد تبریز و المپیک شهر ایلام به عنوان باشگاه‌های برتر انتخاب شدند.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد که در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص برگزاری این مراسم و با اشاره به اهمیت باشگاه‌داری در کشور اظهار داشت: سازماندهی باشگاه گسترش فولاد بر مبنای اصول اداری باشگاه‌های خصوصی است و در واقع بخش خصوصی این باشگاه را اداره می‌کند. آنچه که مدنظر فدراسیون‌های جهانی است باشگاهی مانند گسترش فولاد است. بیشتر باشگاه‌های کشور از محل اعتبارات دولتی یا به صورت مستقیم و یا به شکل گردش مالی غیر مستقیم از اعتبارات دولتی استفاده می‌کنند.

وی افزود: گسترش فولاد جزو معدود باشگاه‌های است که هم مجوز حرفه‌ای گری را دریافت کرده و هم مطلقا از محل اعتبارات بخش دولتی پولی دریافت نمی‌کند و بودجه خود را از طریق اسپانسر باشگاه دریافت می‌کنیم. علاوه بر رشته فوتبال، در رشته فوتسال و والیبال نشسته نیز مشغول به فعالیت هستیم و جانبازان و معلولین عزیز تبریزی در این تیم فعالیت می‌کنند. تیم فوتبال گسترش فولاد ورزشگاه اختصاصی مجهزی را در اختیار دارد که به تایید تیم‌هایی که برای بازی به تبریز می‌آیند یکی از بهترین زمین‌های کشور است. این باشگاه ساختار سازمانی بسیار خوبی دارد و قبل از اینکه من در این باشگاه مشغول به فعالیت شوم نیز این ساختار خوب و جامع را دارا بود.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد خاطرنشان ساخت: خداراشکر می‌کنیم با زحماتی که همه عوامل باشگاه در این مدت کشیدند امسال به عنوان باشگاه برتر انتخاب شدیم. به مالک باشگاه آقای زنوزی تبریک می‌گویم که با حمایت‌هایی که انجام دادند این موفقیت برای باشگاه به دست آمد. گسترش فولاد هر وقت مورد بازرسی مسئولین کنفدراسیون آسیا قرار گرفته مورد تایید بوده و به لحاظ آکادمی فعال و داشتن تیم‌های نوجوانان و جوانان و تیم امید که در کنار تیم بزرگسالان همیشه فعالیت مستمری داریم. تشکر می‌کنم از وزارت ورزش و جوانان بابت این انتخاب و مراسمی که برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز