مدیر باشگاه برتر کشور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همیشه اولین بودم/ وزارت ورزش و جوانان انگیزه خوبی را برای باشگاه‌ها ایجاد کرده است

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۶:۳۰:۰۶
کد خبر: ۶۶۶۹۰۹
همیشه اولین بودم/ وزارت ورزش و جوانان انگیزه خوبی را برای باشگاه‌ها ایجاد کرده است
مدیر باشگاه برتر کشور درخصوص انگیزه‌اش برای احداث باشگاه المپیک شهر ایلام صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مراسم تجلیل از برترین باشگاه‌های کشور روز گذشته با حضور دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، برگزار شد و در این مراسم سه باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، گسترش فولاد تبریز و المپیک شهر ایلام به عنوان باشگاه‌های برتر کشور انتخاب شدند.

روشنک رشیدی، مدیر مجموعه ورزشی المپیک شهر ایلام که در این مراسم به عنوان یکی از سه باشگاه برتر کشور انتخاب شد، در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: این اولین همایش تجلیل از باشگاه‌های برتر کشور بود و برای باشگاهی چون المپیک شهر ایلام، که در دورترین و مرز کشور قرار گرفته، بسیار امیدبخش بود که بتوانیم با روحیه بهتری به کار خود ادامه دهیم. از اینکه مورد توجه وزیر ورزش و مجموعه وزارتخانه قرار گرفتیم بسیار خوشحالم و سعی می‌کنیم خدمت بیشتری به مردم جامعه خود کنیم.

وی درخصوص انگیره‌اش برای احداث این باشگاه گفت: از بچگی ورزشکار بودم و در رشته رزمی فعالیت می‌کردم و اولین بانویی بودم که در استان ایلام به تیم ملی دعوت و برای شهرم مدال‌آور و افتخارآفرینی کردم. همیشه دوست داشتم اولین بانویی باشم که تغییر و تحول عظیمی را در بخش ورزش و باشگاه‌داری در شهرم ایجاد کنم و تمام زندگی خودم و همسرم را برای تحقق این آرزو گذاشتم و خداراشکر می‌کنم که الان نتیجه آن را می‌بینم.

رشیدی در پاسخ به این سوال که آیا استقبال کافی از این مجموعه ورزشی می‌شود؟ خاطرنشان ساخت: از جهت سرمایه‌گذاری که برای احداث این باشگاه انجام داده‌ام به لحاظ درآمدی هنوز به سوددهی نرسیده ولی باید این را در نظر داشت که من این باشگاه را برای نیم درصد مردم شهرم تاسیس کردم. با توجه به شرایط اقتصادی مردم، استقبال خوبی صورت گرفته است.

نظر شما