سفر معاون وزیر به کرمان؛

محمدیان: تا جایی که در توانم باشد از ورزش بانوان حمایت می‌کنم

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۱۹:۳۳
کد خبر: ۶۶۶۹۶۴
محمدیان: تا جایی که در توانم باشد از ورزش بانوان حمایت می‌کنم
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر اجرای مفاد مندرج در حقوق شهروندی در بخش بانوان گفت: تا جایی که در توانم باشد از ورزش بانوان حمایت می کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریبا محمدیان در جشنواره فراغت بانوان با ورزش که به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و دهه ی مبارک فجر در سالن شهید تجلی کرمان برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به دلیل حمایت از ورزش بانوان گفت: آقای امیری خراسانی از زمان آمدنشان دغدغه شان ایجاد، طراحی و اجرای رویدادهای نشاط آور برای بانوان کرمانی بوده است که جا دارد اینجا از وی تشکر و قدردانی کنیم.

وی با تأکید بر اجرای مفاد مندرج در حقوق شهروندی در بخش بانوان افزود: تا جایی که در توانم باشد از ورزش بانوان حمایت می کنم.

محمدیان در بخش دیگری از سخنانش خطاب به بانوان گفت: تا ایران 1400 وزنتان را به شکل استاندارد نگه دارید و از 4 ساعت اوقات فراعت، روزانه 30 دقیقه ورزش کنید.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره ها سبب شور و نشاط در بانوان می شود، ابراز امیدورای کرد: روزی این جشنواره ها به شکل محله ای و خودجوش در پارک ها و فضاهای ویژه ی ویژه ی بانوان اجرا شود.

نظر شما
پرونده ویژه