طلب ۱۱۸ شخص حقیقی و حقوقی را داده‌ایم؛

افتخاری: ۲ بازیکن مد نظر شفر به زودی به تهران می‌آیند

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۲۷:۳۵
کد خبر: ۶۶۶۹۶۷
افتخاری: ۲ بازیکن مد نظر شفر به زودی به تهران می‌آیند
مدیرعامل استقلال می گوید تیمش برای جذب مهاجم خارجی، کیفیت را فدای سرعت نمی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین مسائل این تیم مطالبی را بیان کرد.

افتخاری به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: به اطلاع هواداران محترم استقلال می رسانم جلسات متعدد و پرتعدادی با سرمربی تیم در خصوص جذب مهاجم داشتیم. ساعتها با یکدیگر صحبت کردیم، فیلم بازیکنان بسیاری را دیدیم و برای جذب چند بازیکن به توافق نهایی رسیدیم اما در این میان اتفاقات عجیبی رخ داد.

او افزود: برخی بازیکنان با وجود توافق نهایی روی همه مسائل، مسائل غیر واقعی و غیر ورزشی را بهانه کردند و نیامدند. برخی بازیکنان ارقام بسیار دور از ذهن و بالایی را مطرح کردند. در این میان شیطنت برخی واسطه ها در دور کردن بازیکنان نیز اثر گذار بود و در کار ما اختلال ایجاد کرد. باشگاه استقلال با بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم وارد مذاکره شد و حالا هم این موضوع ادامه دارد.

افتخاری در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش شبانه روزی مسئولان باشگاه و کادرفنی بر این است که استقلال با حداکثر قدرت در ادامه مسابقات لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. هواداران عزیز اطمینان داشته باشند باشگاه کیفیت بازیکنان را فدای حضور سریع آنها در تهران نمی کند. باید بهترین بازیکن در استقلال حضور داشته باشد زیرا هواداران ما بهترین هستند و لیاقت بهترین ها را دارند.

مدیرعامل استقلال در ادامه اظهار داشت: همانطور که پیش از این هم اعلام کردیم، روز گذشته مذاکراتی دوباره با مدیر برنامه های اشکان دژاگه انجام دادیم که ایشان اعلام نمودند دژاگه قصد حضور در فوتبال ایران را ندارد. بعد از مذاکرات امروز هم برای 2 بازیکن مد نظر سرمربی که شامل یک مهاجم و یک بازیکن پشت مهاجم هستند، دعوت نامه هایی ارسال کردیم تا جهت انجام مذاکرات نهایی و تست پزشکی به تهران بیایند.

افتخاری افزود: در 2 سال اخیر 118 مورد طلب اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت گردیده که در 10 سال گذشته بی سابقه بوده است (بیش از 11 میلیارد تومان) بدون آنکه حتی یک ریال از دولت کمک گرفته باشیم.

او تصریح کرد: برای اخذ مجوز حرفه ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا روزهای سختی را سپری کردیم و خوشبختانه با حمایت وزیر محترم ورزش و جوانان موفق شدیم بخش عمده ای از مطالبات بازیکنان و مربیانی که در سنوات گذشته از کمیته انضباطی فدراسیون رای گرفته بودند و مطالبات آنان پرداخت نشده بود را پرداخت نماییم. با توجه به اتفاقاتی که در گذشته برای جذب بازیکنان و مربیان خارجی باشگاه های ایرانی افتاده و عده ای سود جو بازیکنان بی کیفیت و مصدوم را به ایران آورده و با باشگاه های مختلف قرارداد بسته اند، لذا مدیریت باشگاه استقلال تمام تلاش خودش را می نماید که بازیکنی را جذب نماید که از هر نظر سالم و مورد تایید سرمربی تیم باشد.

مدیرعامل استقلال، در بخش پایانی اضافه کرد: بدیهی است انتخاب برترین ها زمان بر است. از هواداران عزیز تقاضا داریم مدیریت باشگاه را در شرایط اضطرار قرار ندهند تا در آرامش کامل با بازیکنان مورد نظر سرمربی قرار داد بسته شود. همانگونه که هواداران عزیز شاهد هستند تیم استقلال روز به روز قویتر می شود و در آینده نزدیک به رتبه های بالاتر جدول خواهد رسید. به امید پیروزی در روز 5 شنبه با حمایت هواداران عزیز و حضور پر رنگ در استادیوم آزادی.

نظر شما
پرونده ویژه