رضا جباری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

غرور برای پرسپولیسی‌ها آفت است/ از جدایی طارمی مطمئن بودم!

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۶۹۶۸
غرور برای پرسپولیسی‌ها آفت است/ از جدایی طارمی مطمئن بودم!
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هیچ کدام از بازی‌های پرسپولیس ساده نیستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا جباری، بازیکن پیشین پرسپولیس درمورد بازی این تیم مقابل پیکان به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس مقابل این تیم بازی سختی دارد و من اعتقاد دارم هیچ کدام از بازی‌های پرسپولیس ساده نیستند و هر بازی حساسیت خاص خود را دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار برنا درباره محرومیت و مصدومیت چهار بازیکن پرسپولیس در این دیدار و تاثیرش در بازی اظهار داشت: بنده چنین روزی راپیش بینی می کردم که باتوجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی برای پرسپولیس یک روز این تیم چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و یا  محرومیت در اختیار نداشته باشد و تیم به نوعی به مشکل بخورد.

جباری در ادامه افزود: برخی با خیال راحت صحبت کردند و گفتند قهرمانی پرسپولیس قطعی است و من فکر می‌کنم همین صحبت‌ها باعث به وجود آمدن غرور کاذب بین بازیکنان شده و آنها به این صحبت‌ها دلخوش شده اند، همین حالا و در بازی مقابل پیکان مگر برای جایگزین کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده و وحید امیری، برانکو چند بازیکن جایگزین در اختیار دارد، آن زمانی که مهدی طارمی قصد رفتن از پرسپولیس را داشت و همه نیز می گفتند این بازیکن از تیم جدا شود من با افشین پیروانی صحبت کردم و نگرانی خود از همچین روزی را  یادآور شدم و به او گفتم که اگر روزی منشا یا علیپور مصدوم شوند پرسپولیس چه کار خواهد کرد؟که البته افشین برای من توضیح داد طارمی نمی خواهد در تیم بماند.

وی خاطرنشان کرد: بنده همان زمان نیز گفتم نباید با قاطعیت از قهرمانی صحبت کرد، متن مصاحبه های بنده وجود دارد، یادم می آید روزی آقای پروین صحبت کردند و گفتند پرسپولیس با اختلاف 10امتیاز قهرمان می‌شود و قهرمانی تیم قطعی است، باور کنید من از صحبت‌های آقای پروین شوکه شدم، البته نظر ایشان کاملاً محترم و اینکه آقای پروین این حرف را برای روحیه دادن به تیم زده اند، بحث من این است که همین حرف‌ها و اظهارنظرها باعث شده تا و بازیکنان دچار انگیزه و غرور کاذب بشوند و در زمین آن شادابی همیشگی را در بازی قبل نداشته باشند و در آزادی مقابل گسترش مساوی کردند. من اعتقاد دارم که  قهرمانی این تیم در لیگ قطعی نیست، چون در فوتبال هیچ چیز قطعی نیست و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد، صحبت من این است که  بازیکنان صحبت های دلخوش کننده را باید کنار بگذارند و واقع‌بینانه و حرفه ای نگاه کنند و بازی به بازی جلو بروند. بنده نمی‌خواهم حرف ناامیدکننده بزنم و پرسپولیس خوشبختانه حال بد ندارد و قدرت قهرمان شدن را نیز دارد .

بخش دیگری از صحبت های مهاجم اسبق سرخپوشان پایتخت درباره نیمکت پرسپولیس بود، او در این رابطه گفت: درست است که نیمکت پرسپولیس نسبت به سال گذشته قوی تر شده اما فکر می کنم ما برای رقابت های آتی با توجه به بسته بودن دو پنجره نقل و انتقالاتی نیاز به استفاده از بازیکنان جوان و جدید داریم و چه بهتر که از 5-6 بازیکن جوان که روی نیمکت داریم کم کم استفاده کنیم.

صحبت های پایانی جباری درباره بازی روز جمعه پیکان بود، وی در این رابطه عنوان کرد: پرسپولیس با توجه به حضور هواداران می تواند این دیدار را با برد پشت سر بگذارد، فراموش نکنیم هر بازیکنی با پیراهن پرسپولیس را بپوشید و برای این تیم به زمین بیاید در حد و اندازه‌های نام بزرگ پرسپولیس بازی خواهد کرد و برداشت من این است که با تدابیر برانکو جمعه پرسپولیس پیکان را شکست خواهد داد و صدرنشینی خود در لیگ را استحکام بیشتری خواهد بخشید. البته آنچه که بنده در مورد غرور کاذب عرض کردم موضوعی است که پیش از آن به عنوان یک پرسپولیسی نگران آن بودم و امیدوارم بازیکنان بدون هیچ غروری مقابل هر حریفی با تمام توان بازی کنند و از نام، شان و کیان باشگاه دفاع کنند.

 

خبرنگار:هدایت علیزاده

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز