لیگ برتر والیبال بانوان؛

آبنوس میزبان آخرین دیدار دور رفت

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۰:۲۱
کد خبر: ۶۶۷۱۷۰
آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه به میزبانی آبنوس در خانه والیبال تهران برگزار می شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران جام شهید «محسن حججی» فردا پنج شنبه با دیدار دو تیم آبنوس تهران و شهرداری تبریز به پایان می رسد.

در این مسابقه که از ساعت 17 در خانه والیبال تهران آغاز می شود، دو تیم آبنوس و شهرداری تبریز که با پنج شکست متوالی در رتبه های ششم و هفتم جدول قرار دارند، برای کسب نخستین برد به مصاف یکدیگر می روند که تیم آبنوس با توجه به میزبان شانس بیشتری برای پیروزی در این مسابقه دارد.زهرا شیری و یاسمین فراتین داوران اول و دوم این مسابقه هستند و فائزه جعفری نیز به عنوان ناظر، نظارت بر این دیدار را بر عهده دارد.

تیم ذوب آهن هفته پیش با شکست بهنمیر به ششمین برد متوالی خود دست یافت و عنوان قهرمانی دور رفت را از آن خود کرد. تیم های پیکان تهران، بهنمیر مازندران، نماینده تهران و سالوت تهران به ترتیب با پنج، چهار، سه و دو برد در رتبه های دوم تا پنجم جدول قرار دارند.دور برگشت لیگ برتر بانوان از روز جمعه 13 بهمن ماه آغاز می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز