ثابتی‌پور:

ضیایی برای نظرات روسای هیات‌ها ارزش قائل شده است

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۴:۴۰
کد خبر: ۶۶۷۱۷۸
ضیایی برای نظرات روسای هیات‌ها ارزش قائل شده است
رئیس هیات والیبال کرمان گفت: نشست بررسی چالش ها و مشکلات هیات‌های استانی با رئیس فدراسیون والیبال، نشان از این است که ضیایی برای نظرات هیات ها ارزش قائل می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یکی از برنامه‌های احمد ضیایی افزایش فعالیت بیشتر هیات‌های استانی در ورزش والیبال است و برای رسیدن به این هدف دیدار و بررسی مشکلات هیات‌های استانی در برنامه کاری رئیس فدراسیون والیبال قرار گرفته است.

نخستین جلسه از سلسله نشست‌های ضیایی رئیس فدراسیون والیبال با روسای هیات‌های والیبال استان‌های سراسر کشور، روز گذشته (سه شنبه) برگزار شد.

رئیس هیات والیبال کرمان درباره این نشست گفت: جلسه بسیار خوبی بود که برای نخستین بار برگزار شد. این موضوع نشان می دهد که ضیایی برای نظرات روسای هیات ها ارزش قائل می شود.

علی اکبر ثابتی پور تصریح کرد: روسای هیات ها نیز در فضای آرام و صمیمی بدون تعارف نقطه نظرات خود را در باره بسیاری از مسایل بیان کردند.

وی با ابراز امیدواری برای تداوم این گونه حرکت ها ادامه داد: به یقین برگزاری این گونه نشست ها ارتباطات فدراسیون با هیات را افزایش می دهد و بسیاری از مشکلات استان ها را برطرف خواهد کرد.

رئیس هیات والیبال استان کرمان درباره محورهای کلی این نشست گفت: مسایل زیادی مطرح شد که ارتقای جایگاه هیات ها در فدراسیون و استفاده از نظرات آنان برای تصمیم گیری ها، مشکلات سازمان لیگ و لیگ های مردان و زنان، مشکلات روش استعدادیابی فعلی و راهکارهای برطرف شدن مشکلات استعدادیابی از جمله محورهای مهم این نشست بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز