حسین‌زاده:

رئیس فدراسیون از مشکلات مشترک هیات‌ها مطلع شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۵۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۷۲۶۳
رئیس فدراسیون از مشکلات مشترک هیات‌ها مطلع شد
رئیس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: رئیس فدراسیون والیبال در نشست بررسی چالش ها و مشکلات هیات‌های استانی از مشکلات مشترک هیات ها مطلع شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یکی از برنامه‌های احمد ضیایی افزایش فعالیت بیشتر هیات‌های استانی در ورزش والیبال است و برای رسیدن به این هدف دیدار و بررسی مشکلات هیات‌های استانی در برنامه کاری رئیس فدراسیون والیبال قرار گرفته است.

نخستین جلسه از سلسله نشست‌های ضیایی رئیس فدراسیون والیبال با روسای هیات‌های والیبال استان‌های سراسر کشور، روز گذشته (سه‌شنبه) برگزار شد.

رئیس هیات والیبال خراسان رضوی درباره این نشست گفت: جلسه خیلی خوبی بود و روسای هیات ها مشکلات خود را مطرح کردند که اغلب آنان مشکلات مشترک هیات های استانی بود.

محمدرضا حسین زاده ابراز امیدواری کرد که این نشست ها ادامه یابد تا خانواده والیبال در مجموع به هماهنگی و تفاهم بیشتری دست یابند.

رئیس هیات والیبال استان بوشهر نیز گفت: در این نشست بحث مالی هیات ها مطرح شد و رئیس فدراسیون نیز تاکید کرد که تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مالی انجام می دهد.

غلامرضا گنجی تصریح کرد: ضرورت جوانگرایی در بدنه اجرایی فدراسیون از دیگر محورهای مطرح شده از سوی روسای هیات های استانی بود که این کار باعث تقویت ارتباطات بین ارکان های فدراسیون و هیات ها نیز می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز