با ریاست پوریا؛

ششمین نشست هیات رییسه فدراسیون بدمینتون برگزار شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۰:۰۵
کد خبر: ۶۶۷۳۵۷
ششمین نشست هیات رییسه فدراسیون بدمینتون برگزار شد
ششمین نشست هیات رئیسه فدراسیون بدمینتون در ساعت ۱۱ صبح امروز به ریاست محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون و اعضا هیات رییسه در محل این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این نشست نخست پوریا ضمن تشکر از اعضای هیات رییسه و خوش آمدگویی به اعضای جدید (آقایان حسام عقبایی و امیر فرزانه  شربیانی) که در پیشبرد اهداف این فدراسیون تلاش می نمایند، قدردانی نمود و از زحمات آقایان (شهابی و مهدوی نیا  از اعضای سابق هیات رییسه که به دلیل افتخار بازنشستگی نایل آمدند قدردانی نمود.

رییس فدراسیون گفت: ششمین نشست هیات رییسه فدراسیون بدمینتون به منظور برنامه ریزی جهت برگزاری بیست و هفتیمن دوره مسابقات بین المللی فجر ایران است که به مناسب گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تقویم جهانی فدراسیون بین المللی بدمینتون به ثبت رسیده است، تشکیل می شود.

پوریا اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها بازیکنان ۱۵ کشور از نقاط مختلف جهان در این رقابت ها حضور دارند و باید تلاش شود که این دوره نیز همچون دوره های گذشته با شایستگی هرچه تمام تر و به نحو بسیار مطلوبی برگزار نماییم.

وی گفت: دراین رابطع خانم مددی نایب رییس بانوان فدراسیون و آقای موذن دبیر فدراسیون در چند روز گذشته با مسوولان استان زنجان در مورد اهمیت برگزاری این رقابت ها نشستی داشته و تمامی موارد برای هرچه باشکوهتر این رقابتها عنوان گردیده است.

پوریا گفت: در سال جاری این دومین مسابقه بین المللی در این رشته است که در کشور برگزار می شود که نخستین مسابقه، اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان در استان سمنان بود و دومین مسابقه برگزاری بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران است که در روزهای آینده در استان زنجان برگزار خواهد شد .

سپس موذن دبیر فدراسیون بدمینتون و رییس کمیته اجرای این دوره از مسابقات توضیحاتی در مورد نشست با مسوولان استان زنجان و شرایط برگزاری این دوره از رقابت ها را ارایه نمود.

سپس هر یک از اعضای هیات رییسه فدراسیون نقطه نظرات خود را در مورد برگزاری بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر ارایه نمودند و موارد ذکر شده در این جلسه به تصویب اعضای هیات رییسه رسید.

اعضای هیات رییسه فدراسیون بدمینتون متشکل از مسعود کمالوند، محمد فرجی، فریبا مددی، رسول اکبری، علی موذن، حسام عقبایی، امیر فرزانه شربیانی، مهدی ملک نیا (بازرس فدراسیون) و داریوش فروغی (کارشناس خبره فدراسیون) به همراه مرتضی مداحی (رییس کمیته آموزش)، ابوالفضل مهاجر بختیاری (مشاور عالی ریاست فدراسیون) و سید بهادر زکی زاده (رییس کمیته مربیان) می باشند.

بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در روزهای شانزدهم لغایت نوزدهم بهمن ماه جاری با حضور ۱۵ کشور (آلمان، اندونزی، ترکیه، هند، جمهوری آذربایجان، ویتنام، اردن، عراق، مولداوی، استرالیا، مالزی، پرتغال، بلژیک، سوریه ومالدیو) به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان و با جوایز ۲۵ هزار دلاری در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان زنجان برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز