هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال؛

فرصت انتقام در قلعه‌ حسن‌خان/ پروفسور، پیکان‌سواری بلد است!

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۵:۰۶:۰۶
کد خبر: ۶۶۷۴۷۸
فرصت انتقام در قلعه‌ حسن‌خان/ پروفسور، پیکان‌سواری بلد است!
شاگردان برانکو در هفته بیست و یکم لیگ برتر در خانه پیکان به میدان خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در هفته بیست و یکم لیگ برتر روز جمعه ششم بهمن‌ماه تیم صدرنشین پرسپولیس در ورزشگاه شهر قدس میهمان پیکان خواهد بود.

شاگردان برانکو که فاصله امتیاز خود را با تیم‌های دوم و سوم به حاشیه امنیت رسانده‌اند در این هفته از لیگ باید مقابل شاگردان آقا معلم قرار بگیرند که در نیم فصل دوم هنوز نتوانسته‌اند بازی‌های خوب نیم فصل اول را از خود ارائه دهند. سرخپوشان در هفته بیستم در آزادی مقابل گسترش فولاد در ثانیه‌های پایانی گل تساوی را به ثمر رساندند تا همچنان تنها تیمی باشند که یک باخت را در این فصل به دست آورده‌اند. در این روزها روند گلزنی پرسپولیس قطع شده و مانند نیم فصل اول که سرخپوشان در هر بازی تعداد گل بیشتری را به حریفان می‌زدند دیگر آمار گلزنی بالایی ندارند.

نکته حاشیه‌ای برای پرسپولیس که در این روزها بسیار سر و صدا کرده درخصوص صحبت‌های اخیر مهدی طارمی در برنامه 90 است و واکنش‌هایی را نیز از سوی مدیران پرسپولیس داشته که باید دید این حواشی روی بازی این تیم مقابل پیکان تاثیرگذار خواهد بود یا خیر. امید اصلی برانکو برای گلزنی در این بازی علی علیپور است که در هر بازی بسیار مفید بوده و گل‌های حساسی را نیز به ثمر رسانده است. برد پرسپولیس در این بازی می‌تواند خیال برانکو و شاگردانش را راحت کند و همچنین با توجه به حواشی اخیر ایجاد شده شرایط مناسب‌تری را برای این تیم ایجاد کند. پرسپولیس در این بازی وحید امیری و فرشاد احمدزاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و کمال کامیبابی نیا نیز به دلیل مصدومیت دیگر غایب بزرگ تیم است. حضور بشار رسن نیز که تازه به ترکیب تیم اضافه شده در هاله‌ای از ابهام است. باید دید برانکو در غیاب این بازیکنان بزرگ خود از چه ترکیب و سیستمی مقابل پیکان استفاده خواهد کرد. هرچند بازگشت احمد نوراللهی امیدی را در دل هواداران زنده کرده است.

در طرف دیگر پیکان در چند هفته اخیر شرایط چندان خوبی در لیگ نداشته و آخرین پیروزی شاگردان جلالی به هفته یازدهم برمی گردد که با نتیجه یک بر صفر توانستند مقابل سپاهان به برتری دست پیدا کنند. پیکان در خانه نمی‌خواهد مقابل پرسپولیس بازنده باشد و قطعا با همه توان ظاهر خواهد شد. حضور امیرحسین صادقی در ترکیب اصلی پیکان نیز که سابقه حضور چند ساله در استقلال را دارد می‌تواند به جذابیت‌های این بازی کمک کند. گادوین منشا و سیامک نعمتی دو بازیکن پرسپولیس هستند که فصل پیش برای پیکان بازی می‌کردند و قطعا انگیزه‌های زیادی برای رویارویی با تیم سابق خود خواهند داشت. بازی رفت این دو تیم یک بر صفر به سود شاگردان جلالی به پایان رسید که مرتضی آقاخان زننده این گل بود. تنها باخت سرخپوشان مقابل شاگردان جلالی بوده و باید دید که برانکو می‌تواند در بازی برگشت در خانه حریف این باخت را جبران کند.

نظر شما