برای کریمی آرزوی موفقیت می‌کنم؛

کمالوند: امکان شکست استقلال در آبادان وجود دارد

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۸:۵۶:۳۲
کد خبر: ۶۶۷۸۶۴
کمالوند: امکان شکست استقلال در آبادان وجود دارد
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تمام تلاش خود را به کار می‌ گیریم تا یک افتخار بزرگ برای آبادان کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فراز کمالوند پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر سپیدرود رشت در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: با تیم کامل بازی کردیم. صحبت‌هایی پیش آمده بود که دلیلش را نمی‌دانستم. همه تشویق کردند برای حضور در جام حذفی و گفتم که تبعات دارم،برای عملکرد خوب در جام حذفی از چندبازیکن اصلی در لیگ برتر استفاده نکردم و همه احساس نگرانی کردند. می‌خواهم که در 9 بازی آینده هم تحمل کنند تا ما تیم را تحویل دهیم. سال آینده سرمربی جدید می‌آید و انشالله در هر دو جام مدعی خواهید شد.

وی ادامه داد: همیشه بهترین برخورد را با خبرنگاران داشته‌ام اما کسی حق بی‌احترامی به سرمربی یک تیم را ندارد. به من بی‌احترامی و توهین شده و همه این موضوع را شنیده‌اند به من می‌گویند از اینجا برو، آیا توقع دارید باز هم من به اینجا بیایم. توقعات باید دو طرفه باشد، من همیشه به حرف خبرنگاران گوش کرده‌ام و برای آنها احترام قائل بوده‌ام.

کمالوند خاطرنشان کرد: در چند مسابقه اخیر از چند بازیکن خود استفاده نکردیم. ۹ بازی دیگر مهمان شما هستم و قول می‌دهم در جام حذفی هم هرچه در توان داریم بگذاریم. از اول هم هیچ قولی بابت کسب هیچ عنوانی نداده بودم و به خوبی به یاد دارم که در تیرماه اعلام کردم دنبال این هستیم تا برخلاف سال‌های گذشته جایگاه ثابتی برای صنعت نفت آبادان دست‌وپا کنیم. اما حالا برخی‌ها همه چیز را فراموش کرده‌اند ما به نیمه نهایی جام حذفی رسیده‌ایم و تلاش هم می‌کنیم حریف‌مان را شکست بدهیم. اما اگر نشد نباید آن را فاجعه قلمداد کنیم.

وی افزود:‌ در لیگ برتر به جایگاه ششم هم رسیدیم اما باید بدانیم برای رسیدن به یک نقطه و هدف امکان دارد خیلی چیزهای دیگر را از دست بدهیم. ما می‌دانستیم سازمان لیگ چه برنامه‌ای دارد و حالا می‌بینید که وقت نفس کشیدن هم نداریم. در هفته ششم دور برگشت قرار داریم و اندازه دور رفت امتیاز گرفته‌ایم. پس نباید سطح توقعات را بالا برد. ما به دنبال غلبه بر استقلال هستیم اما اگر نشد فاجعه رخ نداده است. ما در لیگ برتر بازی خوبی با استقلال نداشتیم چون چند بازیکن‌مان به دلیل بیماری در شرایط خوبی نبودند.  استقلال تیم بزرگی است که مهره‌های ارزشمندی دارد آنها از یک مربی با کلاس و تراز اول هم استفاده می‌کنند اما ما میزبان هستیم و شک نکنید که تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا یک افتخار بزرگ برای آبادان کسب کنیم.

سرمربی صنعت نفت درخصوص بازی تیمش برابر سپیدرود گفت: امروز شاهد بازی خوبی بودیم. امیدوارم کریمی همانطور که در دوران بازی خوش می‌درخشید و آبروی فوتبال ایران را حفظ می‌کرد بتواند در عرصه مربیگری هم موفق عمل کند. سپیدرود امروز اصلاً ضدفوتبال بازی نکرد و عملکردی بسیار هجومی داشت غیر از گل‌هایی که به ثمر رسید هر دو تیم فرصت‌های خوبی هم داشتند و فکر می‌کنم همه از دیدن این بازی لذت بردند.

وی ادامه داد: از همین حالا بازیکنان به اردو می‌روند چون غیر از مسائل فنی برای بازی با استقلال باید مسائل روحی و روانی آنها هم تحت نظر باشد. استقلال تیم خیلی خوبی است اما ما هم اگر جمع‌مان جمع باشد عالی خواهیم بود. شک ندارم که یک فوتبال دیدنی را شاهد خواهیم بود. در دور رفت لیگ برتر استقلال را شکست دادیم و در دور برگشت که حدود ۳۰ درصد آمادگی هم نداشتیم نتیجه را واگذار کردیم اما الان شرایط‌مان خیلی خوب است.

کمالوند در پایان عنوان کرد:‌ هرگاه تیم به ثبات برسد و بالای ۳۰ امتیاز کسب کند یعنی سال آینده هم در لیگ برتر حضور خواهد داشت اگر ما این مرحله را رد کنیم قطعاًَ از جوان‌ترها استفاده می‌کنم اما امروز چون چند هفته بود که نبرده بودیم و نیاز به پیروزی داشتیم از این ترکیب استفاده کردیم.

نظر شما