پیکان ۱-۳ پرسپولیس؛

آتش‌بازی پرسپولیس در قلعه حسن‌خان

۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۴:۲۷
کد خبر: ۶۶۸۰۹۲
آتش‌بازی پرسپولیس در قلعه حسن‌خان
شاگردان برانکو در یک بازی خارج از خانه مقابل پیکان به پیروزی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان از هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شهر قدس تهران، با سوت علی صفایی آغاز شد و در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید.

پرسپولیس با لباس‌های قرمز، تیم پیکان با لباس‌های آبی رنگ و تیم داوری با لباس‌های مشکی در زمین حاضر شدند. قرمزپوشان آغازگر نیمه اول این دیدار بودند. سرخپوشان در ابتدای نیمه اول شروع بهتری نسبت به تیم حریف داشتند و بازی را تهاجمی تر آغاز کردند. پرسپولیس با شروع تهاجمی که داشت خیلی زود توانست توسط گادوین منشا مهاجم سابق پیکان اولین گل را به ثمر برساند. سه دقیقه بعد از گل اول علی علیپور روی توپ پرتابی حسین ماهینی با یک ضربه زیبا علی علیپور گل دوم را در دقیقه 13 درون دروازه پیکان قرار داد. در دقیقه 17 علیرضا بیرانوند با ضربه سر توپ ارسالی پیکانی‌ها را دفع کرد که این حرکت باعث شد تماشاگران پرسپولیس به وجد بیایند. شاگردان برانکو در نیمه اول این بازی چند فرصت دیگر گلزنی داشتند ولی دقت لازم برای زدن ضربه‌های نهایی را نداشتند. در نهایت نیمه اول این بازی با دو گلی که سرخپوشان به ثمر رساندند به پایان رسید.

پرسپولیس نیمه دوم را نیز تهاجمی آغاز کرد و گادوین منشا این فرصت را داشت که در دقیقه 51 گل سوم را نیز به ثمر برساند که این ضربه با واکنش خوب رحمان احمدی همراه بود. در حالی که سرخپوشان روی دروازه پیکان فشار می‌آوردند روی یک ضربه ایستگاهی مهدی شیری در دقیقه 59 توانست گل اول میزبان را به ثمر برساند. بعد از گل پیکان بازی بیشتر در میانه زمین دنبال شد. با تعویض هایی که برانکو انجام داد روند هجومی این تیم بهتر شد و علی علیپور در دقیقه 83 توانست گل سوم تیمش را بزند. این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان برانکو به پایان رسید. پرسپولیس با این برد 48 امتیازی شد.

 

پیکان 1 ........................................................................................................... 3 پرسپولیس

 

گل‌ها: گادوین منشا 10، علی علیپور 13(پرسپولیس)، مهدی شیری 59(پیکان)، علی علیپور 83 (پرسپولیس)

کارت زرد: کنت ایکه چوکو 45(پیکان)، سیامک نعمتی 51(پرسپولیس)، امیرحسین صادقی 57 (پیکان)، شجاع خلیل‌زاده 76 (پرسپولیس)، افرانگ دافه 80(پیکان)، سجاد مشکل‌پور 93(پیکان)

 

داوران: علی صفایی – آرمان اسعدی – تورج عیوض محمدی – سعید رحیمی مقدم

ناظر: اسماعیل صفیری

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسن مسلمان(75 بشار رسن)، محسن ربیع‌خواه، سیامک نعمتی (74 احمد نوراللهی)، گادوین منشا و علی علیپور (93 شایان مصلح)

ترکیب پیکان:

رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، سجاد مشکل پور، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی (74 پوریا آریاکیا)، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، آرفنگ دافه، فراز امامعلی، مرتضی آقاخان (20 کنت ایکه چوکو)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز