هیچ بازی راحتی در لیگ نیست؛

قنبری: مسئولیت باخت با من است/ بازی با پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد

۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۹:۱۸
کد خبر: ۶۶۸۱۱۲
قنبری: مسئولیت باخت با من است/ بازی با پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد
سرمربی موقت سپاهان گفت: هفته به هفته دنبال این هستیم تا همه کمک کنیم به ویژه بازیکنان که عامل اصلی هستند تا هر چه زودتر از این وضعیت خارج شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کریم قنبری در نشست خبری بعد از بازی مقابل فولادخوزستان گفت: تلاش کردیم بازی را کنترل کنیم. این تیم همیشه بیرون از خانه به دنبال امتیاز است. در نیمه دوم تلاش ما این بود ضربه بزنیم. روند ما خوب بود اما در تنها موقعیتی که روی دروازه پیش آمد گل خوردیم. باید کاری کنیم حتی توپ به دروازه ما نزدیک نشود. چرا که تنها توپ نزدیک به دروازه منجر به گل شد. مسئولیت باخت با من است و مسئولیت فنی را من برعهده داشتم از هواداران عذرخواهی می کنم.

وی افزود: ما به حمایت هواداران نیاز داریم،‌با کمک همه باید از این شرایط خارج شویم. این موضوع فقط مختص سپاهان نیست،‌همه جای دنیا این اتفاقات را دیده‌ایم.نباید بازی را از دست می‌دادیم اما روی دو چیز باید کار کنیم؛ اول ذهنیت تیم و دوم خط دفاعی.تیم ما عجله داشت که بازی را ببرد و نتایج قبل را جبران کند اما متأسفانه به شرایط سخت خورد و نشد. سعی می‌کنم این مشکل را هر چه زودتر حل کنم. اول ذهنیت و بعد اینکه خوب دفاع کنیم تا در ادامه پیروز میدان باشیم.

سرمربی موقت سپاهان خاطرنشان کرد: تا زمانی که من باشم تلاش می‌کنم ایراد کار و جزئیات در بخش فنی را حل کنم. از فردا هم هر شخص عزیزی آمد هر اطلاعاتی دارم در اختیارش قرار می‌دهم. وظیفه من کماکان حمایت از سپاهان است تا هر چه زودتر مشکلات حل شود. هدف ما رضایت هواداران است. همه ما از یک خانواده هستیم و امیدوارم بتوانیم خوب باشیم.

قنبری درباره بازی هفته آینده با سپاهان و غیبت پورقاز عنوان کرد: تمام بازی‌ها سخت است، هیچ بازی راحتی در لیگ نیست. شما بازی‌ها را ببینید رفته رفته سخت‌تر از نیم‌فصل اول می‌شود. بازی با تیم صدر شرایط خاص خود را دارد ما به دنبال این هستیم از تهران دست پر خارج شویم. 

وی ادامه داد: ذهن چیزی است که به بدن دستور می دهد و بدن حرکت می‌کند. اگر مغز و ذهن بیش از حد معمول تحت فشار باشند خواه ناخواه روی بدن تأثیر می‌گذارند، تا زمانی که تیم مشکل داشته باشد شرایط همین است.  ما هر هفته بازی داریم و مشکلی از نظر بدنی نداریم اما باید با کمک هم این شرایط را پشت سر بگذاریم. نمی‌دانم کی! اما هفته به هفته دنبال این هستیم تا همه کمک کنیم به ویژه بازیکنان که عامل اصلی هستند تا هر چه زودتر از این وضعیت خارج شویم.

سرمربی موقت سپاهان در پاسخ به این سوال که اگر شما قرارداد داشته باشید چند درصد از بازیکنان را نگه می‌داری،‌عنوان کرد: در حال حاضر بازیکنانی که ما داریم بهترین هستند، تا روزی که هستم مسئولیت فنی بر عهده من است. با تمام وجود تلاش می‌کنم از همه بازیکنان بازی بگیرم.همه تلاش ما این است بتوانیم شرایط را فراهم کنیم این بازیکنان هستند که تأثیر بسزایی در تیم دارند. ما نیاز داریم با همفکری مدیرعامل و مسئولان باشگاه از این شرایط خارج شویم.

قنبری در پایان درباره داوری گفت: داوران گاهاً اشتباهاتی دارند که طبیعی است‌، نمی‌دانم حالا شرایط چطور است اما آنها 50 ـ 50 به نفع ما سوت زدند. با این شرایطی که ما داریم همین 50 ـ 50 هم تأثیر می‌گذارد اما در مجموع داوری بد نبود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز