با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم؛

ماهینی: باشگاه‌های بزرگ همیشه حاشیه دارند/ سه امتیاز این بازی برای ما حیاتی بود

۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۷:۴۴:۲۴
کد خبر: ۶۶۸۱۱۷
ماهینی: باشگاه‌های بزرگ همیشه حاشیه دارند/ سه امتیاز این بازی برای ما حیاتی بود
کاپیتان دوم پرسپولیس گفت: خوشحالم که تاکنون عملکرد موفقی هم داشته‌ایم. شاد کردن دل هواداران خیلی لذت‌بخش است.

حسین ماهینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برتری مقابل پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود، نیمه دوم روی اتفاق گل خوردیم، ا گر بازی دو بر صفر، دو بر یک شود باعث استرس بازیکنان خواهد شد اما بچه‌ها با دوندگی زیاد گل سوم را به ثمر رساندند.

وی افزود: سه امتیاز این بازی برای ما حیاتی بود تا بتوانیم اختلاف بالا با تیم‌های دیگر را داشته باشیم، خدا را شکر که بازی را بردیم.

ماهینی همچنین درمورد حاشیه‌های اخیر پرسپولیس و وضعیت طارمی عنوان کرد: خیلی در این باره صحبت کردم، ما کار خودمان را می کنیم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و باشگاه‌های بزرگ هم حاشیه دارند، اما من کاری به حاشیه‌ها ندارم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما فقط تمرین می‌کنیم و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم. تمام حواشی را پاک کردیم؛ چراکه ما تیم بزرگی هستیم و بازیکنان باتجربه‌ای در اختیار داریم. اصلاً کاری به حواشی نداریم و تنها به عشق هواداران بازی می‌کنیم و خوشحالم که تاکنون عملکرد موفقی هم داشته‌ایم. شاد کردن دل هواداران خیلی لذت‌بخش است.

وی در مورد تغییر پستش در هفته‌های مختلف گفت: عوض کردن پست برای هر بازیکنی خیلی سخت است. اگر دست خودم باشد دوست دارم در جای خودم بازی کنم، اما دستور برانکو است و من هم تلاش می‌کنم در هر پستی که هستم، بهترین عملکرد را داشته باشم. تغییر متوالی پست موجب شد تیم ملی را هم از دست بدهم، اما فدای سر هواداران پرسپولیس. امیدوارم قهران شویم و این سختی‌ها زود فراموش شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز