لیگ برتر والیبال در ایستگاه بیستم؛

رقابت چهار تیم برای یک سهمیه پلی آف

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۹:۴۱
کد خبر: ۶۶۸۲۵۰
رقابت چهار تیم برای یک سهمیه پلی آف
هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان در حالی روز یکشنبه هشتم بهمن ماه با شش دیدار پیگیری می شود که حضور هفت تیم در مرحله پلی آف قطعی شده است و چهار تیم دیگر برای یک سهمیه باقی مانده تلاش می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته نهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان جام شهید «محسن حججی» روز یکشنبه بیستم بهمن ماه با شش دیدار در شهرهای تهران، کاشان، اردکان، آمل، گنبد و ارومیه پیگیری می شود.

این رقابتها در حالی برگزار خواهد شد که حضور تیم های بانک سرمایه، شهرداری تبریز، سایپا تهران، پیکان تهران، کاله مازندران، شهرداری ورامین و خاتم اردکان در مرحله پلی آف قطعی شده است و چهار تیم شمس، هاوش گنبد، شهرداری ارومیه و ساری 21 برای یک سهمیه باقی مانده با یکدیگر رقابت می کنند.

تیم هاوش گنبد که با 6 برد و 17 امتیاز در رتبه نهم جدول است این هفته میزبان ساری 21 است و اگر نماینده ساری در این مسابقه مغلوب میزبان خود شود، دیگر امیدی به حضور در مرحله پلی آف نخواهد داشت.

ساری 21 هم اکنون با 4 برد و 11 امتیاز در رتبه یازدهم جدول است و دیدار رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود ساری شده است و گنبدی ها این هفته با انگیزه جبران این نتیجه و صعود به مرحله پلی آف به مصاف نماینده ساری می روند.

تیم شمس این هفته در خانه والیبال تهران میهمان بانک سرمایه صدرنشین این رقابت هاست. نوجوانان شمس نبرد سختی این هفته پیش رو دارند و اگر هاوش موفق به شکست ساری شود و بانک سرمایه نیز در دیدار با شمس پیروز میدان باشد، رتبه هشتم جدول به هاوش می رسد.

سرمایه با 17 برد و 51 امتیاز در صدر جدول است و شمس با هفت برد و 17 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد، دیدار رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود بانک سرمایه شد.

سالن هفت مهر کاشان در هفته بیستم لیگ برتر میزبان تیم های رعد پدافند و سایپا تهران خواهد بود. رعد امیدی به حضور در مرحله پلی آف ندارد و سایپا نیز قبلا سهمیه گرفته است. پیروزی در این مسابقه می تواند برای سایپا حکم صعود به رتبه دوم جدول داشته باشد، زیرا شهرداری تبریز این هفته در جدالی سخت به مصاف کاله مازندران می رود.

سایپا هم اکنون با 14 برد و 41 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و رعد پدافند نیز با دو برد و هشت امتیاز در انتهای جدول است. دیدار دور رفت دو تیم سه بر صفر به سود نارنجی پوشان سایپا شد و شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی رعد در مسابقه این هفته نیم نگاهی نیز به جبران نتیجه دور رفت دارند، البته شکست سایپا کار آسانی برای رعد پدافند نخواهد بود.

تیم پیکان تهران که با 13 برد و 38 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد، این هفته در سالن آیت الله خاتمی اردکان میهمان خاتم این شهر است. خاتم با 10 برد و 27 امتیاز در رتبه هفتم است و صعود دو تیم به مرحله پلی آف قطعی شده است. پیکان و خاتم به دنبال بهبود جایگاه خود در جدول این رقابت ها هستند و این مسابقه می تواند دیداری تماشاگر پسند برای علاقمندان به والیبال باشد. مسابقه دور رفت دو تیم سه بر صفر به سود پیکان شد و خاتمی ها به دنبال جبران این نتیجه در دیدار خانگی هستند.

تیم های کاله مازندران و شهرداری تبریز این هفته در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل به مصاف یکدیگر می روند. کاله با 11 برد و 34 امتیاز در رتبه پنجم جدول است و شهرداری تبریز با 15 برد و 40 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. اگر شهرداری تبریز نتیجه را به کاله واگذار کند احتمال از دست دادن جایگاه دومی جدول برایش متصور است. دیدار رفت دو تیم سه بر دو به سود شهرداری تبریز شد.

در یکصدوبیستمین مسابقه لیگ برتر والیبال مردان ایران در سال 96 تیم شهرداری ارومیه میزبان همنام ورامینی خود در سالن غدیر ارومیه خواهد بود.

شهرداری ورامین با 10 برد و 31 امتیاز در جایگاه ششم جدول است و شهرداری ارومیه با پنج برد و 18 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد. ارومیه یکی از تیم هایی است که برای یک سهمیه باقی مانده پلی آف تلاش می کند و در صورت شکست در این مسابقه از این هدف بسیار دور خواهد شد.

مسابقه دور رفت دو تیم نیز سه بر دو به سود ورامین شد و ارومیه ای ها با حمایت تماشاگران خود برای جبران نتیجه دور رفت به میدان می روند.

برنامه کامل هفته بیستم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال تهران ، ساعت 16
بانک سرمایه – شمس

کاشان، سالن هفت مهر، ساعت 16
رعد پدافند کاشان – سایپا تهران

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 16
خاتم اردکان – پیکان تهران

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 17 و 30 دقیقه
کاله مازندران – شهرداری تبریز

گنبد، سالن المپیک، ساعت 17 و 30 دقیقه
هاوش گنبد – ساری 21

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16
شهرداری ارومیه – شهرداری ورامین

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز