مریم صامت در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حریفان قدرتمندی در لیگ دسته دو جهانی تنیس روی میز حضور دارند/ امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۸۶۴۶
حریفان قدرتمندی در لیگ دسته دو جهانی تنیس روی میز حضور دارند/ امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم
ملی پوش پینگ پنگ بانوان ایران گفت: حریفان قدرتمندی در لیگ دسته دو جهانی حضور دارند که رقابت با آن ها آمادگی بیشتری را می طلبد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رقابت های انتخابی تیم ملی پینگ پنگ بانوان جهت حضور در مسابقات جهانی سوئد هفته گذشته به میزبانی مشهد برگزار شد که در پایان این دوره از رقابت ها ندا شهسواری، مریم صامت، صبا صفری، مهشید اشتری و پریناز حاجیلو با پیروزی مقابل حریفان خود به عضویت تیم ملی درآمدند.

مریم صامت، ملی پوش پینگ پنگ بانوان درخصوص سطح برگزاری این دوره از رقابت ها به خبرنگار برنا گفت: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و برترین های دنیا در مسابقات حضور داشتند، با توجه به این که نتیجه این دوره از مسابقات به نوعی جواز حضور در مسابقات جهانی پینگ پنگ سوئد بود، همه بازیکنان تلاش کردند بهترین نتیجه را کسب کنند و خوشبختانه با آمادگی خوبی که داشتم توانستم به نتیجه دلخواهم برسم.

وی با اشاره به برنامه های خود جهت حضور در مسابقات پیش رو عنوان کرد: مسابقات جهانی سوئد اردیبهشت 97 برگزار می شود، به لحاظ فنی این رقابت ها سطح بالایی دارند و بهترین های جهان در این رویداد مهم شرکت می کنند. مدتی است که اردوهای تیم ملی برای آماده سازی بازیکنان برگزار می شود، شرایط اردوها رضایت بخش است و قطعا این تمرینات تا زمان اعزام به مسابقات پیوسته برگزار خواهد شد و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را به دست بیاوریم.

صامت درباره حفظ جایگاه تیم ملی پینگ پنگ بانوان در دسته دو جهانی نیز تصریح کرد: دوسال پیش در مسابقات جهانی مالزی تواستیم به دسته دو جهان صعود کنیم، فاصله بین تیم های دسته دو تا دسته سه زیاد است. تیم های قدرتمندی در دسته دو حضور دارند که رقابت مقابل تیم ها آمادگی بیشتری را می طلبد و امیدوارم بتوانیم جایگاه خود را حفظ کنیم هرچند که شرایط سخت است و باید بسیار تلاش کرد.

وی با اشاره به جایگاه تنیس روی میز بانوان در ایران هم عنوان کرد: پخش مسابقات ورزشی زنان از تلویزیون به عنوان یک رسانه ملی می تواند به توسعه همه جانبه ورزش کمک کند، خوشبختانه این امر درچند سال اخیر میسر شده  و شاهد پخش مسابقات پینگ پنگ بانوان از رسانه ملی بوده ایم که این اتفاق به نوبه خود در شناخته شدن این رشته ورزشی کمک شایانی کرده و بدون تردید وقتی شناخت کافی در مورد یک رشته ورزشی باشد ورزشکاران زیادی به سمت آن ورزش سوق پیدا می کنند.

صامت گفت: در این سال ها سلیقه مردم تغییر پیدا کرده و رشته پینگ پنگ علاقه مندان زیادی پیدا کرده است. بدون شک از بین همین افراد می توان استعدادها را شناسایی و به لیگ بانوان تزریق کرد، لیگی که می تواند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز