اگر غایبان تیم در این بازی حضور داشتند، گل‌های بیشتری می‌زدیم؛

انتظاری: طارمی را دیگر پرسپولیسی نمی‌دانم/ سرخپوشان در ۱۵ دقیقه ابتدایی کار پیکان را تمام کردند/ آرزو دارم حداقل یک تیم مازندرانی لیگ برتری شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۵:۳۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۸۷۲۷
انتظاری: طارمی را دیگر پرسپولیسی نمی‌دانم/ سرخپوشان در ۱۵ دقیقه ابتدایی کار پیکان را تمام کردند/ آرزو دارم حداقل یک تیم مازندرانی لیگ برتری شود
پیشکسوت مازندرانی باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم طارمی یک روز کلاه خود را قاضی کند و ببیند چگونه دل هواداران پرسپولیس را شکسته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سهراب انتظاری، بازیکن اسبق پرسپولیس، درباره پیروزی پرگل سرخپوشان مقابل پیکان به خبرنگار برنا گفت: در این دیدار پرسپولیس با پیکانی بازی داشت که 7-8 هفته بود که برد نداشته و نتوانسته در شان نام تیم نتیجه بگیرد و قصد داشت مقابل پرسپولیس هر طور شده نتیجه بگیرد و پرسپولیس هم در این بازی می خواست فاصله امتیازی خود را با تیم دوم جدول حفظ کند.

وی افزود: پرسپولیس اگر چه در یکی-دو بازی گذشته شادابی ابتدای فصل را نداشته اما تیم بر حسب نتیجه گرایی به اهداف خود رسیده و سرخپوشان توانستند در همان ابتدا و با فشاری که به تیم حریف آوردند به گل دست پیدا کنند و من فکر می کنم گل دوم پرسپولیس که در 15 دقیقه ابتدای بازی به ثمر رسید، کار را برای پیکان تمام کرد، البته پیکان با یک بازی انتحاری قصد داشت به بازی برگردد و حتی یک گل هم به ثمر رساند که عملکرد شاگردان برانکو در کنترل بازی، اجازه هنرنمایی را از پیکان گرفت.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره تاثیر عدم حضور احمدزاده، امیری و کامیابی نیا در این بازی، اظهار داشت: فکر می کنم ربیع خواه توانسته بود در نقش هافبک دفاعی خوب بازی کند اما نبود احمدزاده و امیری بی تاثیر نبود، چرا که این 2بازیکن با توجه به سرعت و تکنیک بالا در حملات تاثیرگذار هستند و شاید با وجود آنها پرسپولیس می توانست گل های بیشتری را به ثمر برساند.

وی درباره مهدی طارمی گفت: من برای اولین بار می شنوم یک بازیکن بخواهد از قطر به اروپا برود، امیدوارم طارمی یک روز کلاه خود را قاضی کند و ببیند چگونه دل هواداران پرسپولیس را شکسته است، نه به عنوان یک پیشکسوت بلکه به عنوان یک هوادار دیگر طارمی راپرسپولیسی نمی دانم،ماندن و کمک کردن او به تیم به ویژه درلیگ قهرمانان آسیا می توانست تاثیرگذار باشد.به هر حال زمان ثابت می کند مهدی طارمی چقدر زحمت کشیده و به چه دلیل فوتبال قطر را برای ادامه بازی انتخاب کرد.

انتظاری درباره بازی مقابل سپاهان گفت: سپاهان اوضاع بدی دارد و جایگاه این تیم رده 13 جدول نیست. من امیدوارم این تیم بعد از دیدار پرسپولیس، روند صعودی خود را آغاز کند و بتواند جایگاهی که در شان نام این تیم است را بدست آورد.

بخش پایانی صحبت های این پیشکسوت مازندرانی فوتبال درباره دربی امروز تیم های خونه به خونه بابل و نساجی مازندران است، او در این باره عنوان کرد: امیدوارم شاهد یک دیدار خوب و تماشاگر پسند باشیم، از هواداران خواهش می کنم فقط تیم خود را تشویق کنند و باور کنید آرزوی من این است همه تماشاگران سالم به خانه های خود بازگردند و در ضمن حداقل یکی از این دو تیم به  عنوان نماینده مازندران به لیگ برتر صعود کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز