هر تورنمنت سختی خاص خود را دارد؛

مرادی: می‌توانیم نسل درخشان تیم ملی را تکرار کنیم

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۴۴:۲۴
کد خبر: ۶۶۹۱۶۲
مرادی: می‌توانیم نسل درخشان تیم ملی را تکرار کنیم
بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: تیم ما از نظر زیر ساخت بسیار قدرتمند است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد مرادی ، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: بازی روز گذشته برابر آذربایجان بسیار خوب بود. از این تیم شناخت کاملی نداشتیم که به همین دلیل بازی مقداری گره خورده بود. به طورکلی بر بازی مسلط بودیم و گل هایی که دریافت کردیم شاید به نوعی تقصیر خودمان بود. بدون شک این شانس را داشتیم تا گل های بسیار بیشتری به ثمر برسانیم. البته نباید فراموش کرد که اولین بازی هر تورنمنت سختی خاص خود را دارد اما نهایتا قدم اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

وی درباره بازی امروز برابر اوکراین گفت: تیم اوکراین یکی از تیم های بسیار خوب اروپا است اما هدفمان شکست دادن این تیم است تا در بازی آخر هم برابر که برابر اسپانیا است بار دیگر این تیم را مانند جام جهانی 2015 پرتغال شکست بدهیم و قهرمان پرشین کاپ شویم.
مرادی که در جام بین قاره ای 2017 درکنار بازیکنان باتجربه زیادی به میدان رفته بود درخصوص مقایسه آن با بازی‌های پرشین کاپ که جوانان زیادی در تیم حضور دارند، گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از نظر زیرساخت بسیار قدرتمند است. بازیکنانی که اکنون در تیم حضور دارند قبلا هم به تیم زیر 23سال دعوت شده بودیم و در لیگ هم عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داده اند. به نظرم جوانانی که اکنون به تیم ملی دعوت شده اند کاملا مستحق این دعوت بوده‌اند. خوشبختانه ما هم همه سعی خود را بکار گرفتیم تا خلا نبودن با تجربه ها در پرشین کاپ در عملکرد تیم احساس نشود.
وی تاکید کرد: از نظرم اینکه مسابقات پرشین کاپ با حضور جوان ها درحال برگزاری است نشان از سرمایه گذاری خوبی است که برای آینده تیم ملی درحال انجام شدن است.
بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی در پایان گفت: اینکه ما جوان های تیم ملی بتوانیم نسل درخشان قبلی را تکرار کنیم کاملا امکان پذیر است. اما باید قبول کرد تبدیل شدن به امثال محمد احمدزاده سخت است و فقط باید تلاش کرد تا به سطح آنها نزدیک تر شد. بازیکنان ستاره تیم ما تکرار نشدنی هستند اما ما جوان ها هم می توانیم تا افتخارات زیادی را برای آینده تیم ملی رقم بزنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز