آقای گل سرخپوشان در آستانه رکوردشکنی؛

پرسپولیس در انتظار اتفاق بزرگ/ علیپور آمار طارمی را خراب می کند!

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۰۳:۵۰:۰۶
کد خبر: ۶۶۹۲۲۲
پرسپولیس در انتظار اتفاق بزرگ/ علیپور آمار طارمی را خراب می کند!
گلزنی و عملکرد فوق العاده علیپور یکی از فاکتورهای اصلی در صدرنشینی سرخپوشان بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس در لیگ هفدهم همچون لیگ شانزدهم با شروع خوب و بازی‌های درخشانی که انجام داد توانست تا پایان هفته بیست و یکم با اختلاف زیاد نسبت به تیم‌های دوم و سوم در صدر جدول قرار بگیرد و بخت اصلی قهرمانی خواهد بود.

عوامل زیادی در کسب نتایج خوب توسط سرخپوشان در این فصل دخیل بوده که بدون شک بازی‌های بی‌نقص و گلزنی علی علیپور یکی از فاکتورهای اصلی این موفقیت است. با توجه به نگرانی‌هایی که از سوی هواداران برای نبودن مهدی طارمی در تیم بود ولی علی علیپور نشان داد جایگزین شایسته‌ای برای آقای گل دو فصل گذشته لیگ برتر است و با به ثمر رساندن 14 گل تا پایان هفته بیست و یکم هم شانس زیادی برای آقای گلی لیگ هفدهم دارد و هم سهم بسزایی در قهرمانی احتمالی این فصل پرسپولیس خواهد داشت.

نکته‌ای که در موفقیت مهاجم سرخپوشان اهمیت زیادی دارد بی حاشیه بودن و در اختیار تیم بودن این بازیکن قائمشهری است که باعث شده هم در گلزنی و هم در کار تیمی به یکی از مهره‌های اصلی برانکو تبدیل شود.

حالا دیگر با وجود علیپور هواداران هیچ نگرانی بابت گلزنی تیم ندارد و عملکرد این بازیکن موفق باعث خواهد شد حاشیه‌هایی که مهدی طارمی برای این تیم به وجود آورد، به دست فراموشی سپرده شود. طارمی در لیگ شانزدهم با 18 گل آقای گلی را به دست آورد و علی علیپور در هفته‌های باقی مانده تا پایان لیگ با به ثمر رساندن 5 گل می‌تواند رکورد آقای گل سابق لیگ را بشکند.

با توجه به بازی‌های باقی مانده و اینکه پرسپولیس در بازی‌های پیش‌رو بیشتر میزبان است، شکستن رکورد طارمی و حتی رسیدن به رکورد رضا نوروزی که در فصل 90-89 توانست 24 گل را به ثمر برساند، کار دشواری برای علی علیپور نخواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز