روزهای سرد در انتظار مهاجم ملی‌پوش؛

طارمی در خطر از دست دادن جام جهانی/ آقای گل جانشین آقای گل می‌شود!

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۰۹:۲۵:۴۸
کد خبر: ۶۶۹۳۹۵
طارمی در خطر از دست دادن جام جهانی/ آقای گل جانشین آقای گل می‌شود!
اگر طارمی نتواند بازی‌های خوبی در الغرافه انجام دهد ممکن است کی‌روش قلم قرمز روی اسم او بکشد و سفر به روسیه را از دست بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی طارمی، مهاجم و آقای گل سابق پرسپولیس، بعد از کش و قوس‌ها و حاشیه‌های فراوانی که برای سرخ پوشان ایجاد کرد در نهایت با توافق با تیم الغرافه راهی قطر شد.

بعد از اتمام محرومیت طارمی این بازیکن توانست یک بازی برای تیم جدیدش انجام دهد ولی در این بازی با عملکرد ضعیفی که از خود نشان داد نتوانست انتظارات قطری‌ها را برآورده کند.

روزنامه الوطن قطر با انتقاد از بازی مهاجم سابق پرسپولیس نوشت: طارمی در بازی با الغرافه نمایش مطلوبی از خود ارائه نداد و به نظر می‌‌رسد دوران محرومیت باعث افت او شده و زمان زیادی لازم است تا به بهترین فرم ممکن بازگردد.

با توجه به اینکه فرصت زیادی تا شروع جام جهانی 2018 روسیه باقی نمانده و کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی، باید نفرات نهایی خود را برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها آماده کند، اگر طارمی نتواند بازی‌های خوبی در الغرافه انجام دهد ممکن است کی‌روش قلم قرمز روی اسم او بکشد و سفر به روسیه را از دست بدهد. خطر جدی که در این روزها مهدی طارمی را تهدید می‌کند برای اینکه تیم ملی را از دست دهد آمادگی و درخشش علی علیپور در لیگ هفدهم است که قطعا با ادامه این عملکرد خوب ممکن است به زودی شاهد باشیم علیپور جایگزین طارمی شود و دوران اوج مهاجم سابق سرخ‌پوشان به پایان برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز