ساختمان فنی و اداری برای فوتسال در کمپ تیم ملی احداث کنیم؛

تاج: نظر ما این است که تصمیم afc به کل کشورها تعمیم پیدا کند/ انتظاری جز قهرمانی از تیم ملی در آسیا نیست

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۳۳:۵۱
کد خبر: ۶۷۰۱۲۴
تاج: نظر ما این است که تصمیم afc به کل کشورها تعمیم پیدا کند/ انتظاری جز قهرمانی از تیم ملی در آسیا نیست
مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در ابتدای مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال گفت: ارزیابی خودم از فوتسال خوب است چون لیگ بی‌نظیری داریم. بیش از ۱۰۰ باشگاه در فوتسال در تمام رده‌ها فعالیت می‌کنند. تیم ملی ما هم جزو شش تیم خوب دنیا است. سال آینده هم بدرقه فوتبال را برای جام ملت‌ها خواهیم داشت. ما در تمام رویدادها حضور خوبی داریم. قهرمانی تیم فوتبال ساحلی در پرشین کاپ را هم تبریک می‌گویم.

او افزود: انتظاری جز قهرمانی از تیم ملی فوتسال در آسیا نیست. اگر بهترین پشتیبانی را هم داشته باشیم نمی‌توان ضمانت قهرمانی داد اما عقبه ما کلی قهرمانی هست که توسط همین تیم و مربیان به دست آمده است. البته جوان‌گرایی خوبی در تیم شده است که از آقای ناظم‌الشریعه تشکر کردم. تیم ملی فوتبال هم در یکی دو سال اخیر جوان‌گرایی منطقی داشتیم. این‌ها را در آینده می‌گویند کار خوبی بوده است و الان کسی نمی‌بیند. مرحوم دهداری در تیم ملی جوان‌گرایی خوبی داشت و همه به او حمله کردند اما الان از او تعریف می‌کنند. در تیم فوتبال ساحلی هم کلی بازیکن زیر ۲۱ سال آورده‌اند.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: شاید تا سه چهار ماه آینده . مثل ساختمانی که برای فوتبال ساختیم.

تاج همچنین گفت: فوتبال و فوتسال ما مجموعه‌ای قوی است. در خصوص مسائل بین‌المللی باید بگویم رأیی که فیفا برای فدراسیون فوتبال برای محرومیت داد به بهانه کارهای سعودی‌ها برای اتفاقات تهران بود. در مجموع به غلط یا درست کمیته مسابقات آسیا را متقاعد کردند که بازی‌ها در کشور بی‌طرف برگزار شود. سوال می‌کنند چرا قطر توانست و چرا ایران نتوانست. نزدیک به یک و نیم سال اقدامات موثر انجام دادیم و دو وکیل گرفتیم‌. به این نتیجه رسیدیم که با هیاهو نتیجه نمی‌گیریم‌. دو روز اخیر نامه‌هایی به فیفا و AFC زدیم. بنا بود عربستان و امارات امسال در قطر بازی نکنند. AFC با این مخالفت کرد. هر کسی هم از صورت‌جلسه برداشت خودش را کرد. نظر ما این بود این تصمیم به کل کشورها تعمیم یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز