علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال قهرمان جام حذفی می‌شود/ بازی با ذوب‌آهن اهمیت زیادی برای تیم شفر دارد

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۷۰۳۸۸
استقلال قهرمان جام حذفی می‌شود/ بازی با ذوب‌آهن اهمیت زیادی برای تیم شفر دارد
بازیکن پیشین استقلال گفت: استقلال توانست به آن چیزی که می خواهد دست پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا اکبرپور بازیکن پیشین استقلال تهران درباره برتری آبی‌ها در بازی مقابل صنعت نفت آبادان به خبرنگار برنا گفت: ابتدا اجازه بدهید به تمامی هواداران استقلال تبریک بگویم و همچنین از همه آنها بخواهم برای بهبودی هرچه زودتر مهدی قائدی دعا کنند.

وی افزود: درباره این بازی باید بگویم خاصیت و ماهیت جام حذفی این است که تیم ها فقط بدنبال نتیجه هستند و با توجه به حساسیت بازی، استقلال توانست به آن چیزی که می خواهد دست پیدا کند. آبی پوشان در نیمه اول به بهترین شکل از موقعیت های خود استفاده کردند و با زدن دوگل مسیر تیم را برای رسیدن به فینال هموار کردند و در نیمه دوم بیشتر به فکر حفظ نتیجه بودند که در این مهم هم تا حدود زیادی موفق بودند.

اکبرپور در ادامه خاطرنشان کرد: بازی در آبادان به هیچ وجه کار ساده ای نیست، ضمن آنکه استقلال علاوه بر قائدی، محسن کریمی را در اختیار نداشت و برزای و قربانی در خط حمله در کنار سایر بازیکنان تلاش خوبی داشتند و جا دارد بنده اینجا به همه بازیکنان و کادر فنی تبریک بگویم.

او در پاسخ به این سوال که شانس قهرمانی استقلال را در جام حذفی چقدر می داند، تصریح کرد: جام حذفی جام شگفتی ها است و امکان برد هر تیم 50به 50 است اما با توجه به سطح فنی بازیکنان استقلال و تجربه بین المللی که آنها دارند، باید بگویم روی کاغذ شانس استقلال بیشتر است و فکر می کنم این تیم بتواند قهرمان جام حذفی شود و سهمیه لیگ قهرمانان را نیز بدست بیاورد.

سوال پایانی خبرنگار برنا از کاپیتان اسبق استقلال درباره بازی آینده این تیم مقابل ذوب آهن بود، او دراین باره  گفت: ذوب آهن در چند ساله گذشته، همواره از تیم های خوب کشور بوده و امسال هم پس از افتی که داشته روزهای بسیار خوبی را سپری می کند، ضمن اینکه همواره دیدارهای این دو تیم جذاب بوده و فکر می کنم شاهد بازی زیبا و تماشاگرپسند باشیم و امیدوارم استقلال در ادامه روند صعودی خود بتواند سه امتیاز این دیدار را کسب کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز