نوزدهمین جلسه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور؛

احمدی: می‌توان ادعا کرد که حوزه ورزش از فعال‌ترین بخش‌های اجرایی برنامه های دهه فجر است

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۶:۵۷
کد خبر: ۶۷۰۷۴۰
احمدی: می‌توان ادعا کرد که حوزه ورزش از فعال‌ترین بخش‌های اجرایی برنامه های دهه فجر است
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: می توانیم ادعا کنیم که حوزه ورزش کشور از فعال ترین بخش هایی است که در دهه مبارک فجر به انجام وظایف خود در این حوزه پرداخته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید عبدالحمید احمدی در نوزدهمین جلسه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور که صبح امروز (چهارشنبه) با حضور اعضای این کمیسیون در سالن اجتماعات وزارتخانه برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر را نیز تبریک گفت.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان دهه فجر را ظرفیتی برای ایجاد نشاط عمومی مردم کشور دانست و گفت: جامعه ورزش به مناسبت سالگرد سی و نهمین پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت های قابل توجهی پیش بینی کرده است.

وی با بیان این که می توان ادعا کرد که حوزه ورزش کشور از فعال ترین بخش هایی است که در دهه فجر به انجام وظایف خود در این حوزه پرداخته است، افزود: رویکرد اصلی برنامه های ما مشارکت بیشتر مردم در برنامه های این ایام است.

احمدی خاطرنشان کرد: ستاد دهه فجر وزارت ورزش و جوانان در حوزه های مختلف همگانی، قهرمانی، بانوان وهمچنین حوزه های فرهنگی و اجتماعی برنامه های متنوعی در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی پیش بینی کرده است.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان با بیان این که در بخش فدراسیون ها 15 فدراسیون برنامه و رویداد بین المللی و ملی دارند، گفت: در حوزه استان ها رویکرد ما ترویج فرهنگ ورزش در شهرستان ها و روستاها است که از این ایام به عنوان فرصتی در این راستا بهره خواهیم برد.

وی تاکید کرد: این که بتوانیم ورزش را در سراسر ایران شاهد باشیم برای مسئولین ورزش کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ ضمن این که در این دوره اعتبارات خوبی نیز پیش بینی شده است و امیدوارم با اجرای برنامه های این حوزه شاهد آثارو برکات آن نیز باشیم.

احمدی ابراز امیدواری کرد که با همکاری سایر دستگاه ها به خصوص رسانه ملی خدمتی به مردم عزیز کرده باشیم و رضایت مندی آن ها را در این ایام شاهد باشیم.

در ادامه این جلسه گزارش یازدهمن جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی و چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی توسط امیرحسینی رئیس فدراسیون ورزش های کارگری ارائه شد.

همچنین گزارش برنامه های پیش بینی شده وزارت ورزش و جوانان در حوزه های مختلف و گزارش عملکرد کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش توسط مسئول دبیرخانه کمیسیون ارائه شد.

در نوزدهمین جلسه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور دستورالعمل اجرایی آئین نامه حمایت از ورزش جانبازان و معلولان و دستورالعمل فرهنگی باشگاه های ورزشی کشور نیز بررسی و تصویب شد.

نظر شما