بازی‌های آسیایی جاکارتا نقطه اوج ورزش قهرمانی ماست؛

صالحی امیری: در کنار سلطانی‌فر تلاش می‌کنیم تحول و جهش بزرگی در ورزش کشور داشته باشیم

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۱۸:۴۳
کد خبر: ۶۷۱۳۳۰
صالحی امیری: در کنار سلطانی‌فر تلاش می‌کنیم تحول و جهش بزرگی در ورزش کشور داشته باشیم
رییس کمیته ملی المپیک گفت: همه تلاش و توانم را در کنار برادر عزیزم سلطانی‌فر خرج خواهم کرد تا تحول و جهش بزرگی را داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدرضا صالحی امیری بعد از اهدای مدال ماده ۸۰۰ متر زنان در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل برگزاری این رقابت‌ها به همه ورزش دوستان و علاقه‌مندان به رشته دوومیدانی تبریک عرض می‌کنم و همچنین باید از مجید کیهانی، رییس این فدراسیون، به خاطر برگزاری این مسابقات تشکر کنم. برای برگزاری این مسابقات زحمات زیادی کشیده شد و مقدمات زیادی طی کردند تا مسابقات به سرانجام برسد.

او ادامه داد: خوشبختانه در این مسابقات ۵۲۰ ورزشکار از ۲۱ کشور آسیایی حضور دارند و در مجموع نشاط خوبی در این مسابقات وجود دارد از دیدگاه من مهم این است که این مسابقات حرکت خوبی برای ورود به بازی‌های جاکارتا خواهد بود. جنب وجوش جدی در وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و تمام فدارسیون‌ها آغاز شده تا همه برای مسابقات آسیایی جاکارتا آماده شوند.

صالحی امیری گفت: بازی‌های آسیایی جاکارتا نقطه اوج ورزش قهرمانی ماست و من وظیفه دارم از تک تک همکارانم در وزارت ورزش و همه کسانی که در برگزاری این رویداد سهم دارند تشکر کنم. آن چیزی که فکر می‌کنم برای ما مهم است این که ایران زمین مهد قهرمانان است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور شما در جایگاه کمیته ملی المپیک روح تازه‌ای برای ورزش خواهد بود و سبب اخذ بودجه بیشتر در ورزش خواهد بود؟ گفت: اساسا همه با امید زنده‌ایم و همه تلاش و توانم را در کنار برادر عزیزم سلطانی‌فر خرج خواهم کرد تا تحول و جهش بزرگی را ورزش کشور داشته باشیم و از این جهت آنچه را که شروع کرده‌ایم شروع امید خوبی است و امیدوارم در آینده نزدیک اولین اقدامات کاروان انجام شده و به جدیت پیگیر این مسابقات هستیم و در آینده نزدیک سجادی یک مصاحبه مطبوعاتی با رسانه‌ها را خواهد داشت و گزارش عملکرد خود را خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز