رییس فدراسیون تیراندازی خبر داد؛

سرمربی مجارستانی در راه تیم ملی!

۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۴:۱۱
کد خبر: ۶۷۱۴۷۳
سرمربی مجارستانی در راه تیم ملی!
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: استقبال خوبی از بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شده و درحال مذاکره با لازلو سوچک، سرمربی مجارستانی تیم ملی هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی دادگر با بیان این مطلب گفت: این دوره از مسابقات در مقایسه با دوره قبل بسیار خوب برگزار شد و از لحاظ تعداد شرکت کننده رشد دو و نیم برابری داشت که در نوع خود بی نظیر است و شرکت کنندگانی از تمامی استان ها و حتی کیش داشتیم که از لحاظ کمی و کیفی امتیاز خوبی را به دست آوردند.

وی درباره برگزاری مسابقات میکس که امروز جمعه برگزار می شود، اظهار داشت: مسابقات میکس برای اولین بار برگزار می شود و شاید ایراداتی در برگزاری آن وارد باشد که طبیعی است و امیدواریم ورزشکاران تجربه خیلی خوبی به دست آورند و در مسابقات آسیایی هم که میکس برگزار خواهد شد عملکرد خوبی داشته باشند.

رئیس فدراسیون تیراندازی درباره برنامه های آینده ملی پوشان گفت: مسابقات دانشجویان جهان در پایان اسفندماه در کشور مالزی برگزار خواهد شد و آخر فروردین ماه نیز تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی به کره جنوبی اعزام می شود. دو ماه بعد مسابقات جام جهانی مونیخ و سپس بازی های آسیایی جاکارتا را در پیش داریم و بعد از آن تیم ملی برای کسب سهمیه بازی های المپیک توکیو به کره جنوبی سفر می کند.

دادگر همچنین از مذاکره با سرمربی سابق تیم ملی تفنگ خبر داد و گفت: زمانیکه لازلو سوچک در ایران فعالیت می کرد، رکوردهای ملی پوشان ارتقاء پیدا کرد و در مذاکره با این مربی مجارستانی هستیم تا حقوق وی را پرداخت کنیم و اگر امکانش باشد تا پایان بازی های آسیایی جاکارتا از حضورش بهره مند شویم. امیدواریم که با آمدن وی تیم ملی سیر صعودی سابق خود را طی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز