روسیه و لهستان از حریفان اصلی ما در تور جهانی هستند؛

پورعسگری: والیبال ساحلی می‌تواند در آسیا حرف اول را بزند

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۶:۵۸
کد خبر: ۶۷۱۷۷۸
ملی پوش والیبال ساحلی ایران گفت: تیم های اروپایی مانند روسیه، لهستان و آلمان حریفان اصلی ایران در تور جهانی کیش هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس پورعسگری درباره لیگ برتر ساحلی گفت: امسال در مجموع سال خوبی برای تیم اوج رامسر در لیگ برتر نبود. زیرا از همان اول در شروع مسابقات با مشکلاتی روبرو شدیم و یار اصلی خود را که در مسابقات مختلف کشوری با هم شرکت کرده بودیم را از دست دادم.

وی با بیان اینکه در ادامه لیگ و چند بار تغییر در قسمت چپ و راست تا آمدیم به هماهنگی برسیم نیم فصل اول تمام شده بود، گفت: دور برگشت دور مقدماتی را خوب شروع کردیم و با تمام سختی‌هایی که داشتم به چهار تیم برتر راه یافتیم.

پورعسگری با یادآوری اینکه در زمستان شرایط خوبی برای تمرین در شمال نیست، گفت: در واقع با وقفه ای هم که در لیگ ایجاد شد، سه ماه از تمرینات دور شدیم. در مجموع سال خوبی نبود، ولی با تمام فراز و نشیب‌هایی که داشت، تمام شد و مقام سوم لیگ برتر را کسب کردیم.

ملی پوش والیبال ساحلی برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر در میان تمرینات آماده سازی را نیز نامناسب ارزیابی کرد و گفت: در هفته نخست تمرینات، بازیکنان تیم ملی در ابتدای بدنسازی هستند و اصلا شرایط آنان برای برگزاری لیگ مناسب نیست اما به دلیل مشکلات امسال ساحلی چاره ای نبود و باید این رقابت ها نیز برگزار می شد.

وی درباره تور جهانی کیش گفت: تیم های اروپایی از حریفان اصلی ایران در این رقابت ها هستند. امسال نمایندگان ایران باید خود را به جمع هشت تیم برتر برسانند چون تجریه دو سال تور جهانی را دارند. به نظر من روس ها شانس اول قهرمانی هستند.

وی درباره اردوی تیم های ملی در کیش نیز گفت: شرایط خیلی خوب است و امیدوارم در مدت باقی مانده بازیکنان به شرایط مطلوب برای شروع مسابقات برسند. والیبال ساحلی ایران توانایی سالنی را دارد و اگر حمایت کافی از ساحلی انجام شود، می‌تواند در آسیا حرف اول را بزند و در جهان نیز خودی نشان دهد. مهمترین دغدغه بازیکنان ساحلی بحث های مالی است و اگر این مشکلات برطرف شود انگیزه و توان بیشتری برای افتخار آفرینی خواهند داشت.

مرحله نهایی لیگ برتر ساحلی عصر روز گذشته (جمعه) در زمین های ساحلی کیش با معرفی تیم های اول تا چهارم به پایان رسید. در پایان این رقابت ها تیم های میکامال، هتل کانیار علی آباد کتول، اوج رامسر و شهرداری منطقه ۲۲ تهران با کسب رتبه های اول تا چهارم لیگ برتر سال ۹۶ پاداش ۲۰، ۱۵، ۱۰ و ۵ میلیون تومانی دریافت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز