مسابقات گروه دو آسیا و اقیانوسیه-هنگ کنگ؛

نخستین روز بازی‌ها با پیروزی تنیسورهای میزبان به اتمام رسید

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۳:۲۱
کد خبر: ۶۷۲۰۲۰
نخستین روز بازی‌ها با پیروزی تنیسورهای میزبان به اتمام رسید
نمایندگان کشورمان نخستین روز مسابقات گروه دو آسیا و اقیانوسیه را با شکست به پایان رساندند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی تنیس کشورمان صبح امروز ( 14 بهمن ماه) کار خود را در نخستین دیدار گروه دو آسیا و اقیانوسیه مقابل تیم ملی هنگ کنگ آغاز کرد. در اولین دیدار انفرادی، شاهین خالدان به مصاف جکی آنتونی تانگ رفت و در پایان ست نخست بازی این دیدار با نتیجه 6-7 به سود نماینده هنگ کنگ به پایان رسید و در ست دوم این دیدار با نتیجه 4 بر 6 به سود نماینده هنگ کنگ به پایان رسید.

محسن حسین زاده به عنوان دومین نماینده ایران در بخش انفرادی با  ونگ هونگ کیت مسابقه داد و پس از شکست 6 بر دو در ست نخست ، ست دوم را با نتیجه 3-6 به حریف خود واگذار کرد. به این ترتیب با برد نمایندگان هنگ کنگ در دیدارهای انفرادی، تیم ایران با ترکیب انوشا شاهقلی و اشکان شکوفی فردا ( 15 بهمن ماه)  با تیم دونفره هنگ کنگ مسابقه می دهد.

انوشا شاهقلی، اشکان شکوفی، شاهین خالدان، محسن حسین زاده، امیرحسین بادی به سرمربیگری مصطفی صالح و سرپرستی فرشاد صفتی در مرحله نخست مسابقات گروه دو آسیا و اقیانوسیه (دیوس کاپ) به مصاف تیم ملی هنگ کنگ می روند. همچنین کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون و قاسم کردی مدیر اجرایی تیم ملی تنیس کشورمان را در این رقابت ها همراهی می کنند.

نظر شما