ثریا آقایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

می‌توانیم در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر به مدال دست پیدا کنیم/ با حریفان قدرتمندی رقابت خواهیم کرد

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۷۲۵۹۴
می‌توانیم در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر به مدال دست پیدا کنیم/ با حریفان قدرتمندی رقابت خواهیم کرد
ملی پوش بدمینتون بانوان گفت: با توجه به تمرینات فشرده‌ای که پشت سر گذاشتیم امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را به دست بیاوریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر از فردا به مدت چهار روز به میزبانی استان زنجان و با حضور تیم های داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

ثریا آقایی ملی پوش بدمینتون بانوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار برنا دراین رابطه عنوان کرد: با توجه به این که مسابقات به صورت بین المللی برگزار می شود بدون تردید به لحاظ  کیفی مسابقات از سطح بالایی برخوردار خواهد بود. در این دوره بدمینتون بازانی از 15 کشور در مسابقات حضور دارند و با توجه به این که جایزه این دوره 25 هزار دلار تعیین شده، قطعا رقابت های سخت و بازی های خوبی را خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: با توجه به اردوهای خوبی که داشتیم تقریبا می توان گفت از آمادگی خوبی برخوردار هستیم و امیدوارم با توجه به تمرینات فشرده ای که پشت سر گذاشتیم بتوانیم نتیجه خوبی را در مسابقات کسب کینم.

دارنده مدال نقره مسابقات بین المللی بدمینتون نپال درباره شانس کسب مدال توسط ملی پوشان در این دوره از مسابقات بیان کرد: بازیکنان کشورهای مالزی، ویتنام، هند، پرتغال و اندونزی در مسابقات حضور دارند که به لحاظ تجربه از ما جلو تر هستند و بدون شک رقیب های قوی برای ما به شمار می آیند ولی با توجه به آمادگی خوب و انگیزه بالا بچه ها می توان به کسب مدال هم امیدوار بود.

نظر شما