ابراهیم قاسم‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هواداران نمی‌گذارند پرسپولیس در آبادان به راحتی نتیجه بگیرد/ همه حاشیه‌ها تقصیر سرمربی نیست!

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۹:۲۰
کد خبر: ۶۷۳۵۰۸
هواداران نمی‌گذارند پرسپولیس در آبادان به راحتی نتیجه بگیرد/ همه حاشیه‌ها تقصیر سرمربی نیست!
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نفتی‌ها بازی سختی مقابل سرخپوشان خواهند داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم قاسم‌پور، مربی و پیشکسوت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره دیدار این تیم با پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: نفتی‌ها بازی سختی مقابل سرخپوشان خواهند داشت. البته شاگردان کمالوند می‌توانند از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببرند. از لحاظ روحی و روانی بازی برای قرمزهای پایتخت دشوار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه صنعت نفت آبادان همیشه تماشاگران خاصی دارد که با حمایت‌های خود شرایط را برای حریف سخت می‌کنند، افزود: نتیجه این دیدار قابل پیش بینی نیست. بازیکنان پرسپولیس با تشویق‌های طوفانی تیم فوتبال نفتی‌ها در شرایط راحتی بازی نخواهند کرد و این امکان دارد در نتیجه بازی هم تاثیرگذار باشد.

قاسم‌پور با تاکید بر اینکه آبادان به دلیل علاقمندان به فوتبال بسیار است و همیشه با حواشی مواجه است، بیان کرد: نمی‌توان حواشی‌های اخیر پیرامون تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را به گردن مربی انداخت. هر تیمی که بعد از چند هفته نتواند نتایج قابل قبولی را دریافت کند با حواشی مواجه می‌شود. حاشیه همیشه در فوتبال وجود دارد.

وی درباره تغییر کادرفنی صنعت نفت در فصل آینده، گفت: پیش بینی بازی‌ها تا پایان فصل بسیار سخت است زیرا بسیاری از تیم‌ها برای صعود و سقوط همه تلاش خود را به کار می‌برند. مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان باید در پایان فصل به نتایجی که توسط مربی تیم به دست آمد برآورد و بررسی کنند در نهایت تصمیم مناسبی برای صنعت نفت آبادان بگیرند.

خبرنگار: محمد باباالهی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز