به فکر ارائه بازی زیبا هستیم؛

کریمی: شناخت خوبی از تراکتورسازی داریم

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۱۷:۱۵
کد خبر: ۶۷۳۷۲۲
کریمی: شناخت خوبی از تراکتورسازی داریم
سر مربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: شناخت کافی از دو تیم در کادر فنی‌ها وجود دارد و به همین خاطر فکر می‌کنم بازی خوبی از آب درمی‌آید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من هر دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد قبل از اینکه به فکر نتیجه باشند، به فکر ارائه بازی خوب و تماشاگرپسند هستند. بازی‌های گذشته آن‌ها نیز این موضوع را نشان می‌دهد. تیم تراکتورسازی هم روی سیر صعود قرارگرفته و شکل خودش را پیداکرده است.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: شناخت کافی از دو تیم در کادر فنی‌ها وجود دارد و به همین خاطر فکر می‌کنم بازی خوبی از آب درمی‌آید. نتیجه هم دست خداست و هر چه او بخواهد، آن‌طور می‌شود. ما شناخت خوبی از تراکتورسازی داریم، نقاط قوت آن‌ها را می‌شناسیم و امید داریم که در کنار ارائه بازی خوب، نتیجه را هم کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه تراکتورسازی یک تیم دوست‌داشتنی است، گفت: چه من در تبریز باشم و چه نباشم، می‌گویم که تراکتورسازی، ملوان، ابومسلم، نساجی قائم‌شهر و راه‌آهن تیم‌های دوست‌داشتنی هستند. این تیم‌ها شناسنامه فوتبال ما هستند. چه در تبریز باشم و چه نباشم، این تیم یکی از تیم‌هایی است که در قلب من جا دارد. همچنین باید بگویم تراکتورسازی برادر بزرگ‌تر فوتبال تبریز است.

کریمی خاطرنشان کرد: تراکتورسازی یک تیم قابل‌احترام است. تراکتورسازی در ادوار گذشته ارائه گر بازی خوب بوده و هر وقت از در بازی زیبا وارد می‌شده، نتیجه هم گرفته و با این نوع بازی تماشاگرانش را سیراب کرده است. تراکتورسازی با بازی‌های زیبا نتیجه هم گرفته است. امروز هم تراکتورسازی در این مسیر قرارگرفته، یعنی هم نتیجه می‌گیرد و هم دوست‌داشتنی بازی می‌کند. ان‌شاءالله این مسیر ادامه داشته باشد. تراکتورسازی حقش است و می‌تواند جزو تیم‌های صعودکننده در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

وی ادامه داد: برای این تیم آرزوی پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا را دارم. ان‌شاءالله بتواند باقدرت در این مسابقات حضور پیدا کند. بازیکنان تراکتورسازی وجودشان برای هر تیمی نعمت است. کادر فنی خوبی که رزومه خوبی دارند هم در تراکتورسازی مشغول کار کردن هستند. این باشگاه مدیرعامل توانمندی دارد که باتجربه است. نبود یک بازیکن در تراکتورسازی بی‌معنی است. تراکتورسازی همیشه هوادارانش را کنارش داشته که در روزهای سخت یار و یاور آن‌ها بوده‌اند.

کریمی اظهار داشت: تیم‌های بالای جدول دلهره و دلواپسی دارند و تیم‌های پایین جدول هم انتحاری بازی می‌کنند، اما ما و تراکتورسازی هیچ‌کدام از این شرایط را نداریم و فردا به فکر ارائه بازی زیبا هستیم و فکر می‌کنم بازی خوبی باشد. از بد روزگار تعداد زیادی از بازیکنانمان را نداریم، اما به فکر بازی خوب هستیم و می‌خواهیم بازی تماشاگرپسندی ارائه بدهیم. فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. موقعیت‌های بازی بارسلونا و چلسی 24 به یک بود، اما همان یک موقعیت به گل تبدیل شد.

سرمربی گسترش فولاد تبریز گفت: آذری‌ها فوتبال را مثل خوزستانی‌ها می‌شناسند و می‌دانند فوتبال خوب و بد چیست. بعضی جاها تماشاگران فقط به دنبال نتیجه هستند. یکی از جاهایی که نتیجه مهم است و به فوتبال هم کار دارند، تبریز است. ما هر جا که بودیم، اعتقادی به وقت‌کشی نداشتیم و هرکجا بودیم، فوتبال بازی کردیم. من روزی بیش از 10 ساعت روی تمرین دوساعته مطالعه می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز