هادی رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

صمیمی می‌تواند آینده روشنی را برای ورزش جانبازان و معلولین ترسیم کند/ برای اجرایی شدن برنامه‌های مسابقات پاراآسیایی و پارالمپیک به حمایت نیاز داریم

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۵:۳۰:۰۰
کد خبر: ۶۷۳۷۵۰
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گفت: اعضای مجمع باید به صورت جدی از گزینه انتخابی حمایت کنند تا ایشان بتواند برنامه‌های خود را برای بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک 2020 اجرایی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان درخصوص انتخاب حمیدعلی صمیمی به عنوان رییس جدید فدراسیون جانبازان و معلولین صحبت کرد.

رضایی در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این انتخابات اظهار داشت: با انتخاب شدن صمیمی فکر می‌کنم روندی که آقای خسروی وفا شروع کرده بود حفظ خواهد شد و تغییر تحولات چندانی انجام نشود. با توجه به اینکه 16 سال آقای صمیمی در کنار ورزشکاران جانباز و معلول بوده با کمک آقای خسروی وفا می‌توانند اتفاقات خوبی را در این فدراسیون رقم بزنند. اعضای مجمع باید به صورت جدی از گزینه انتخابی حمایت کنند تا ایشان بتواند برنامه‌های خود را برای بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک 2020 اجرایی کند.

وی در ادامه افزود: فدراسیون جانبازان و معلولین روند روبه رشدی را در پیش گرفته و اگر برنامه‌های آقای صمیمی اجرایی شود در رویدادهای آینده می‌توانیم افتخارات بیشتری را نیز کسب کنیم. صمیمی می‌تواند آینده روشنی را برای ورزش جانبازان و معلولین ترسیم کند.

نظر شما