برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا؛

ملی‌پوشان پرسپولیس با سایر بازیکنان تیم ریکاوری می‌کنند/ برانکو به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۴۰:۱۶
کد خبر: ۶۷۴۱۰۹
ملی‌پوشان پرسپولیس با سایر بازیکنان تیم ریکاوری می‌کنند/ برانکو به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد
سرمربی پرسپولیس برای بازی‌های فشرده این تیم در اسفند ماه تدابیر خاصی در نظر گرفته و شاید در یکی دو بازی ملی پوشان آنها با تیم خودشان ریکاوری کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرخپوشان پایتخت با آغاز بازی های لیگ قهرمانان آسیا و  برگزاری هفته های پایانی لیگ برتر در اسفندماه دیدارهای فشرده ای پیش رو دارند.شاگردان برانکو در مدت 22 روز باید 5 بازی انجام بدهند و این بدان معنی است که آنها به طور میانگین هر 4 روز یک بازی برگزار می کنند.

طبق برنامه تیم پرسپولیس روز اول اسفند ماه به مصاف السد قطر در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه می رود. این تیم بعد از این بازی در روز 5 اسفند در ورزشگاه آزادی از تیم استقلال خوزستان پذیرایی کند.همچنین سرخپوشان پایتخت باید در دربی 86 روز 10 اسفند به مصاف استقلال رقیب دیرینه خود بروند. آنها 4 روز بعد از دربی پایتخت به مصاف الوصل می روند. همچنین دیدار برگشت این دو تیم در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز 22 اسفند ماه در ورزشگاه زعبیل دبی برگزار می شود.

البته با توجه به فشردگی بازی های پرسپولیس، برانکو 2 را حل برای کاهش خستگی بازیکنان در نظر دارد، یابد و این احتمال وجود دارد که ملی پوشان این تیم برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا با سایر سرخپوشان ریکاوری کنند، موضوع مهمی که برانکو درخواست آن را برای این هفته داده بود، ولی کی روش زیر بار آن نرفت، اما به نظر می رسد در بازی های لیگ قهرمانان آسیا این بار برانکو باشد که زیر بار ریکاوری ملی پوشانش نرود.

از دیگر برنامه های پروفسور که یک منبع آگاه در باشگاه آن را تائید کرد احتمال استراحت دادن برانکو به برخی بازیکنان اصلی خود در رقابت های داخلی است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید باید در بازی استقلال خوزستان شاهد ترکیب جدیدی از پرسپولیس باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز