مهدی قائدی:

غم دارم، غم بزرگ/ فکر نمی‌کردم حالا حالاها خوب شوم

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۹:۱۴
کد خبر: ۶۷۴۲۶۹
غم دارم، غم بزرگ/ فکر نمی‌کردم حالا حالاها خوب شوم
بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران امیدوار است زودرت به روزهای خوبش بازگردد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی قائدی دشوارترین روزهای عمرش را پشت سر می گذارد، او با مرور خاطرات تصادف اشک می ریزد و با ناراحتی و افسوس روزهایی را به خاطر می آورد که با دوست صمیمی اش احمدرضا شاکر بهترین لحظات را پشت سر می گذاشت.

 پسر جنوبی استقلال از بیمارستان مرخص شد، او وقتی در حال ترک بیمارستان بود با ناراحتی و افسوس این شعر را زیر لب زمزمه می کرد.

"بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران   کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران"

قائدی که شرایط روحی خوبی نداشت با بغض این حرف ها را بر زبان آورد.

نمی دانم این غم بزرگ را چگونه تحمل کنم، ناراحتم خیلی خیلی زیاد و دوست عزیزم را از دست دادم احمدرضا شاکر، دوستم، عزیزم، برادرم بود و همیشه عزادارش هستم.

او درباره سلامتی اش می گوید: :شکر خدا حالم بهتر است. مردم خیلی برایم دعا کردند و واقعا بعد از آن حادثه‌ای که برایم پیش آمد، فکر نمی‌کردم به این زودی خوب شوم اما این دعاها و و لطف خداوند بزرگ باعث شد به شرایطی برسم که پزشکان اجازه دادند از بیمارستان مرخص شده و به خانه بروم.

از قاعدی پرسیده شد چه زمانی می توانی با پیراهن استقلال بازی کنی، او جواب داد: این موضوع را می سپاریم به پزشک تیم استقلال هر موقع صلاح بدانند و ان شا ا... خوب شویم بعد به ترکیب استقلال برخواهم گشت. ان شا ا... با وضعیتی بهتر از گذشته برخواهم گشت.

نظر شما