نباید از توانایی هیات‌های استانی غافل شویم؛

کعبی‌زاده: شناخت خوبی از مشکلات والیبال بانوان دارم

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۱۷:۴۹
کد خبر: ۶۷۴۵۴۷
کعبی‌زاده: شناخت خوبی از مشکلات والیبال بانوان دارم
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال با بیان اینکه هیات های استانی بازوان اجرایی فدراسیون هستند، گفت: هیات های استانی از نیروهای متخصص و توانمندی بهره می برند که نباید این ظرفیت را به سادگی از دست بدهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صدیقه کعبی زاده درباره برنامه خود برای والیبال بانوان گفت: ابتدا از اعتماد خانواده بزرگ والیبال به ویژه دکتر ضیایی به من برای سپردن مجدد این مسئولیت تشکر و قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه قبلا به مدت دو سال در این مسئولیت با والیبال همکاری نزدیک داشتم و در این مدت نیز از والیبال دور نبودم، گفت: شناخت خوبی از مشکلات والیبال بانوان دارم و مطمئن هستم که با برنامه ای مدون می توانیم گام های مهمی برای پیسرفت همه جانبه والیبال بانوان برداشت.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون با اشاره به ضرورت همکاری بیشتر با هیات های استانی برای رشد و توسعه والیبال بانوان گفت: برای والیبال بانوان یک برنامه ی توسعه ای تدوین کرده ام که پس از ارائه آن به رئیس فدراسیون حتما برای جامعه والیبال بانوان نیز تشریح خواهم کرد. اجرایی شدن این برنامه حتما نیازمند همکاری هیات های استانی و باشگاه های فعال در این رشته ورزشی است. ابتدا باید این برنامه ها به تایید ریاست فدراسیون برسد و سپس نحوه اجرایی شدن آنها را تشریح کنم.

وی تاکید کرد: هیات های استانی بازوان اجرایی فدراسیون والیبال هستند و از نیروهای متخصص و توانمندی نیز بهره می برند که نباید این ظرفیت را به سادگی از دست بدهیم.

کعبی زاده با یادآوری وجود توانایی های خوب و بالقوه در والیبال بانوان، ادامه داد: انشاالله با لطف خداوند، همکاری مربیان خوب در اقصی نقاط کشور، مدیران باشگاه ها و همه دست اندرکاران جامعه والیبال آینده بهتری برای والیبال بانوان رقم خواهیم زد. بهره گیری از علم روز والیبال بانوان در جهان نیز یکی دیگر از استراتژی های اصلی برای رشد والیبال بانوان ایران است که برای ارتقای سطح فنی مربیان، داوران و بازیکنان والیبال بانوان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی درباره هدایت تیم ملی والیبال و استفاده از مربیان خارجی یا داخلی در این زمینه گفت: من چهار سال از والیبال دور بودم، شناخت نسبی‌ای نسبت به ظرفیت ها دارم اما برای تصمیم گیری در این خصوص نیاز به بررسی و تحلیل مجدد وضع موجود دارم. مربیان داخلی توانایی خوبی دارند، که می توانند در کنار مربیان شاخص خارجی مهارت های بیشتری نیز کسب کنند.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال در پایان گفت: نکته مهم برای اجرای برنامه های توسعه ای والیبال، حمایت رئیس فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان است که خوشبختانه والیبال بانوان حمایت کامل دکتر ضیایی به عنوان رئیس فدراسیون و دکتر داورزنی به عنوان معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان را دارد. بنابر این مشکل خاصی نخواهیم داشت و با برنامه ریزی مدون می توانیم آینده بهتری برای والیبال بانوان رقم بزنیم که همکاری تمامی اعضای والیبال بانوان را می طلبد.

وی تصریح کرد: ارتباط خوبی نیز با دکتر محمدیان معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان به عنوان حامی جدی دارم و دکتر احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان نیز همیشه حامی جدی ورزش بانوان بوده است و یقین دارم که برای والیبال نیز از هیچ حمایتی دریغ نخواهند کرد. بنابر این وجود تعامل اثر بخش و حمایت جدی سه معاون تاثیر گذار وزیر در حوزه ورزش نقطه قوت مهمی در تحقق اهداف والیبال بانوان ایران خواهد بود.

رئیس فدراسیون والیبال روز گذشته در حکمی صدیقه کعبی زاده را به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان منصوب کرد.

نظر شما
پرونده ویژه