بازی‌ها را با شخصیت واگذار کردیم؛

عنایتی: مسئولان باشگاه با یک نامه اجازه حضورم در نشست خبری را گرفتند!

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۵:۱۸
کد خبر: ۶۷۴۶۵۱
عنایتی: مسئولان باشگاه با یک نامه اجازه حضورم در نشست خبری را گرفتند!
سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان، گفت: مسئولان باشگاه به سازمان لیگ نامه‌ای زده بودند و اجازه حضور من در نشست خبری را گرفته بودند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا عنایتی در نشست‌خبری قبل از بازی تیمش مقابل پیکان گفت: بازی فردا یکی از هشت فینالی هست که پیش رو داریم. بچه‌ها در طول هفته با انگیزه کار کردند. امیدوارم یک بازی خوب به نمایش بگذاریم. بازی فردا می‌تواند ما رو به آینده امیدوار کند.

او در ادامه‌ گفت‌: ما به غیر از چند مصدوم میرهانی هاشمی را به علت سه اخطاره بودند در اختیار نداریم.

عنایتی ادامه‌ داد: اوضاع نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است. بر اساس قابلیت‌های تیم مان این حرف را می گویم. ما به غیر از بازیکن نفت که بدشانسی آوردیم در مابقی بازی‌ها خیلی خوب بودیم. باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا قبل از پایان لیگ تکلیف‌مان را در ‌ ماندن در لیگ مشخص کنیم. ما بازی‌های خوبی را مقابل فولاد، ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس که از تیم‌های خوب لیگ هستند انجام داده بودیم. با توجه به امتیازاتی که در نیم فصل اول از دست دادیم، باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا امتیازات از دست رفته جبران شود.

سرمربی تیم سیاه جامگان مشهد در ادامه‌ گفت‌: از زمانی که من تیم را تحویل گرفتم وقت چندانی برای ریکاوری و بازسازی نداشتیم. به نظرم با این بضاعتمان تا به این جای کار خوب پیش رفته‌ایم.

عنایتی در رابطه با داوری در لیگ برتر، بیان‌ کرد: حداقل بالای ۱۰ امتیاز داوری به ما ضرر رسانده است. این حرفم را با مدرک می گویم. البته من هیچ وقت دوست نداشتم که در رابطه با داوری صحبت کنم.

وی در ادامه‌ درباره بازیکنانی که در نیم فصل دوم به تیم فوتبال سیاه جامگان ‌اضافه شده‌اند ، خاطرنشان کرد: بازیکنانی که به ترکیب ما ‌اضافه شدند عملکردشان برایمان راضی کننده بود. با حضور آنها شرایط تیم به کلی تغییر کرد. ما بازی‌هایی را که واگذار کردیم با شخصیت واگذار کردیم. باید همه توانمان را بگذاریم که همه امتیازات را در پایان فصل بگیریم.

عنایتی در پاسخ به این سوال که در چه زمانی قرار است که تیم سیاه جامگان در ورزشگاه امام رضا (ع) دیدارهای خانگی‌اش را برگزار کند، گفت‌: طبق توافقی که با مسئولان آستان قدس رضوی انجام داده‌ایم قرار است که تمام بازی‌های خانگی ما در ورزشگاه امام رضا (ع) باشد. این ورزشگاه دسترسی بسیار خوبی برای تماشاگران دارد و این مساله می‌تواند آرامش تماشاگران ما را تامین کند، چرا که این ورزشگاه بسیار نو، به روز و تمیز است.

او در رابطه با اظهارات اخیر علی کریمی و درگیری‌اش با مسئولان فدراسیون فوتبال، بیان‌ کرد: علی کریمی، اسطوره به تمام معنا است. زحماتی که برای فوتبال ایران کشیده است را نمی توانیم فراموش کنیم. من نمی دانم که علی کریمی چه شرایطی داشته است که این گونه صحبت کرده است.

سرمربی تیم سیاه جامگان مشهد در پاسخ به این سوال که شما مدرک A مربیگری آسیا را ندارید پس چگونه در نشست حضور یافته‌اید؟ تصریح کرد: مسئولان باشگاه به سازمان لیگ نامه‌ای زده بودند و اجازه حضور من در نشست خبری را گرفته بودند.

نظر شما