حیدرعلی کامیاب اعلام کرد؛

افتتاح صدزمین چمن مصنوعی در فارس/ آغاز ساخت یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های ورزشی کشور در شهرستان مهر

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۰:۰۳
کد خبر: ۶۷۴۷۳۱
افتتاح صدزمین چمن مصنوعی در فارس/ آغاز  ساخت یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های ورزشی کشور در شهرستان مهر
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از افتتاح 103 پروژه ورزشی در استان فارس با دستور وزیر ورزش و جوانان خبر داد و گفت: یکی از بزرگ ترین مجموعه های ورزشی کشور نیز با مشارکت وزارت نفت در شهرستان مهر استان فارس ساخته می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حیدرعلی کامیاب در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با بیان این که امروز 161 پروژه ورزشی کشور به مناسبت ایام دهه مبارک فجر با دستور وزیر ورزش و جوانان به صورت همزمان در کشور افتتاح شد، گفت: صد زمین فوتبال چمن مصنوعی شامل ۵ زمین بزرگ و استاندارد در مراکز شهرستان ها و ۹۵ زمین مینی فوتبال در روستاهای استان افتتاح شد. 

کامیاب تاکید کرد:  این تعداد زمین چمن مصنوعی از مجموع ۳۰۰ زمین چمنی است که قرار است تا پایان سال مالی ۱۳۹۶ یعنی تیرماه سال آینده در استان فارس افتتاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در این باره اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال تا کنون ۲۰ پروژه ورزشی مسقف از جمله ۴ خوابگاه ورزشی و سالن های چند منظوره را افتتاح کردیم که قرار است یکی از مجموعه های ورزشی بزرگ ما به نام ورزشگاه محبی که توسط یکی از خیرین استان ساخته شده است، با حضور مسئولان ورزش کشور مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس درباره دیگر پروژه های در دست ساخت این استان نیز اذعان داشت: کلنگ زنی مجموعه آبی توسط بخش خصوصی در پاسارگاد با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان و آغاز به ساخت یکی از بزرگ ترین مجموعه های ورزشی کشور در شهرستان مهر با مشارکت وزارت نفت از دیگر پروژه های استان است که مراحل ساخت آن ها در این ایام مبارک  آغاز می شود.

وی در ارتباط با این مجموعه ورزشی خاطرنشان کرد: مجموعه ورزشی شهرستان مهر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان از محل طرح های عمرانی وزارت نفت شامل استخر سرپوشیده،  سالن ویژه بانوان، سالن چندمنظوره ورزشی، چمن مصنوعی بزرگ، جاده تندرستی و ۲ زمین تنیس آغاز به ساخت می کند که در نیمه اول سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز