عصر امروز صورت گرفت؛

اتفاقی بزرگ در ورزش/ افتتاح همزمان ۱۶۱ پروژه ورزشی در سراسر کشور

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۸:۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۷۴۷۸۷
اتفاقی بزرگ در ورزش/ افتتاح همزمان ۱۶۱ پروژه ورزشی در سراسر کشور
با حضور وزیر ورزش و جوانان و به طور همزمان ۱۶۱ طرح ورزشی در دهه مبارک فجر افتتاح شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عصر امروز با حضور دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و به طور همزمان ۱۶۱ طرح ورزشی در دهه مبارک فجر افتتاح شد. 

همچنین دکتر سلطانی فر در جمع سمن های جوان و هیات های ورزشی استان زنجان حضور پیدا کرد.

عابدی: 3 پروژه ورزشی در قم به بهره‌برداری می‌رسد

حسن عابدی در تشریح پروژه هایی که قرار است همزمان با ۱۶۱ پروژه در سراسر کشور افتتاح شود، اظهار داشت: یکی از این پروژه ها زمین ساحلی چند منظوره شهدای مدافع حرم در منطقه اردستان قم است که با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی به بهره برداری خواهد رسید.

او مساحت این زمین ساحلی را یک هزار و ۳۴۰ متر مربع اعلام کرد که قرار است رشته های مختلف ساحلی در آن فعالیت های خود را پیگیری کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم درمورد زمین چمن مصنوعی خوراباد از بخش کهک نیز گفت: برای این  پروژه به مساحت یک هزار و ۹۰ متر مربع  اعتباری بالغ بر یک میلیارد ۹۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

او همچنین به سالن چند منظوره شهرک قائم که با کمک بخش خصوص از محل اجرای ماده ۲۷ قانون الحاقی  احداث شده، اشاره کرد و گفت: برای این سالن اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون از محل مشارکت بخش خصوصی هزینه شده است که امیدواریم مورد استفاده مردم عزیزمان قرار بگیرد.

علایی‌مقدم: 4 پروژه مهم ورزشی در روستاهای استان قزوین افتتاح می‌شود

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین درخصوص افتتاح پروژه های ورزشی این استان گفت: 8 پروژه ورزشی شامل 6 مجموعه سرپوشیده و 2 زمین روباز چمن مصنوعی در سطح استان آماده بهره برداری است.

وی افزود: در ایام الله دهه مبارکه فجر 4 مجموعه ورزشی در 4 روستای استان قزوین که شامل 8400 متر مربع فضای سرپوشیده و 2500 متر مربع فضای باز است توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح می گردد و به این ترتیب سرانه ورزشی استان قزوین به 84 سانتیمتر مربع خواهد رسید.

علایی مقدم در پایان تاکید کرد: به یاری دولت تدبیر و امید 10 پروژه ورزشی دیگر تا پایان سال در استان قزوین افتتاح خواهد شد.

منعم: دو پروژه استانی مهم در همدان به دستور دکتر سلطانی‌فر افتتاح می‌شود

منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان درخصوص افتتاح پروژه های ورزشی این استان گفت: سالن ورزشی سرپوشیده روستای زاغه از توابع شهرستان بهار در استان همدان با مسافت 957 متر مربع و اعتبار 8 میلیارد و 243 میلیون ریال امروز به دستور دکتر سلطانی فر افتتاح می شود.

وی افزود: مجموعه ورزشی تنیس شهید برغه ای شهرستان همدان نیز از محل اجرای ماده 27 واگذاری فضاها به بخش خصوصی به مساحت 850 متر مربع و اعتبار 6 میلیارد و 700 میلیون ریال امروز به طور همزمان با 160 پروژه ورزشی دیگر در سراسر کشور توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد.

حق‌وردی: تا پایان دهه فجر 40 خانه ورزش روستایی در استان مرکزی افتتاح می‌شود

حق وردی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی درخصوص افتتاح چندین پروژه ورزشی در این استان گفت: علاوه بر رختکن مجموعه ورزشی شهید چمران ساوه کلاس آموزشی این مجموعه نیز در مجموع با اعتبار 3 هزار میلیون ریال امروز به دستور دکتر سلطانی فر افتتاح می گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: پروژه استخر مجموعه ورزشی شهید چمران ساوه با اعتبار 6 هزار میلیون ریال نیز با همکاری بخش خصوصی و به صورت RLOT بازسازی شده و امروز به بهره برداری می رسد. 

حق وردی در پایان گفت: تا پایان ایام دهه فجر بالغ بر 40 خانه ورزش روستایی در روستاهای تابعه و شهرستان های استان مرکزی به بهره برداری می رسد و در اختیار جامعه ورزش روستایی این استان قرار می گیرد.

امیاری: 6 پروژه ورزشی در روستاهای سیستان‌وبلوچستان‌ افتتاح می‌شود

امیازی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان به ورزش سیستان و بلوچستان  گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر6  پروژه ورزشی افتتاح خواهد شد.

او توضیح داد که از ۶پروژه قابل افتتاح، ۴ سالن سرپوشیده و ۲ زمین  فوتبال چمن مصنوعی است  که انشالله در بهمن ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر که برای احداث این ۶ مجموعه ورزشی ۳ میلیارد و پانصد هزارتومان هزینه شده است اظهار داشت که با این افتتاح این پروژه ها، ۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع به فضای ورزشی استان اضافه شده است.

او در پایان سخنانش به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به مناطق روستایی اشاره  کرد و گفت: تمامی این پروژه ها در مناطق روستایی و برای روستاییان سیستان و بلوچستان احداث شده است.

افتتاح صدزمین چمن مصنوعی در فارس/ آغاز ساخت یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های ورزشی کشور در شهرستان مهر

حیدرعلی کامیاب با بیان این که امروز 161 پروژه ورزشی کشور به مناسبت ایام دهه مبارک فجر با دستور وزیر ورزش و جوانان به صورت همزمان در کشور افتتاح شد، گفت: صد زمین فوتبال چمن مصنوعی شامل ۵ زمین بزرگ و استاندارد در مراکز شهرستان ها و ۹۵ زمین مینی فوتبال در روستاهای استان افتتاح شد. 

کامیاب تاکید کرد:  این تعداد زمین چمن مصنوعی از مجموع ۳۰۰ زمین چمنی است که قرار است تا پایان سال مالی ۱۳۹۶ یعنی تیرماه سال آینده در استان فارس افتتاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در این باره اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال تا کنون ۲۰ پروژه ورزشی مسقف از جمله ۴ خوابگاه ورزشی و سالن های چند منظوره را افتتاح کردیم که قرار است یکی از مجموعه های ورزشی بزرگ ما به نام ورزشگاه محبی که توسط یکی از خیرین استان ساخته شده است، با حضور مسئولان ورزش کشور مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس درباره دیگر پروژه های در دست ساخت این استان نیز اذعان داشت: کلنگ زنی مجموعه آبی توسط بخش خصوصی در پاسارگاد با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان و آغاز به ساخت یکی از بزرگ ترین مجموعه های ورزشی کشور در شهرستان مهر با مشارکت وزارت نفت از دیگر پروژه های استان است که مراحل ساخت آن ها در این ایام مبارک  آغاز می شود.

وی در ارتباط با این مجموعه ورزشی خاطرنشان کرد: مجموعه ورزشی شهرستان مهر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان از محل طرح های عمرانی وزارت نفت شامل استخر سرپوشیده،  سالن ویژه بانوان، سالن چندمنظوره ورزشی، چمن مصنوعی بزرگ، جاده تندرستی و ۲ زمین تنیس آغاز به ساخت می کند که در نیمه اول سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

صبوریان: دو پروژه استانی مهم در خراسان رضوی با دستور سلطانی‌فر افتتاح شد

کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی درخصوص افتتاح پروژه های ورزشی این استان گفت: سالن ورزشی سرپوشیده شهید امام، بخش انابد از توابع شهرستان بردسکن در استان خراسان رضوی با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی افزود: استخر سرپوشیده شهرستان بجستان نیز با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال امروز با دستور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در استان زنجان به طور همزمان با 161 پروژه ورزشی سراسر کشور افتتاح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز