من نمی‌توانم خویشتن‌داری کنم؛

رمزگشایی از حرف‌های جادوگر سرخ/ علی کریمی مجبور است استعفا بدهد!

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۰:۲۱:۲۳
کد خبر: ۶۷۴۸۰۵
رمزگشایی از حرف‌های جادوگر سرخ/ علی کریمی مجبور است استعفا بدهد!
سرمربی سپید رود رشت گفت: برای صحبت کردن، 90 که هیچ، 100 هم می‌روم، 120 هم می‌روم!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، استقلال تهران برد شیرین و امیدوار کننده‌ای را به دست آورد اما این برد در طوفان حرف‌های علی کریمی گم شد!

سرمربی سپیدرود رشت که اجازه حضور در سالن‌های کنفرانس را ندارد، در میکسدزون ورزشگاه پیر جبران کرد و بیش از 15 دقیقه اظهاراتی را مطرح کرد که شاید در هیچ کنفرانسی به آن‌ها اشاره نمی‌کرد!

علی کریمی در پاسخ به خبرنگاری که به او گفت انتقادات شما خیلی تند است، گفت: من سر همه حرف‌هایم هستم. تا تهش هم هستم. نگران محروم شدن هم نیستم. اتفاقا تصمیمی دارم می‌گیرم که باشگاه سپید رود متضرر نشود. این اتفاق تا دوشنبه تکلیفش روشن می‌شود. عزمم را جزم کرد‌ه‌ام و به قول مهدی هاشمی نسب تا تهش می‌روم! امکان هرچیزی هست و باید تا دوشنبه صبر کنیم.

 کریمی در بخش دیگری از سخنان خود و در پاسخ به خبرنگاری که او را دعوت به خویشتن‌داری می‌کرد؛ گفت: من کار خودم را می‌کنم. من نمی‌توانم خویشتن داری کنم. هرکسی سیستم خاص خودش را دارد. خیلی‌ها هستند که خیلی چیزها را می‌دانند و حرفی نمی‌زنند. من سیستم خاص خودم را دارم و تا ته ماجرا هم همینطوری می‌روم.... الان بحث فوتبال این مملکت است.  برای صحبت کردن، 90 که هیچ، 100 هم می‌روم، 120 هم می‌روم! به شرط آنکه حرف‌هایم زنده پخش شود. چرا من را روبروی مردم قرار دادید؟ که البته نتیجه‌اش را هم دیدید!

این صحبت‌های کریمی ظاهرا نشان می‌دهد که او تصمیم دارد در آینده نزدیک حرف‌های مهمتری را مطرح کند اما از طرفی دوست ندارد که به باشگاه سپیدرود صدمه‌ای وارد شود و برای همین هم ممکن است تا روز دوشنبه استعفای خودش را از سرمربیگری سپیدرود اعلام کند و پس از آن به قول خودش تا ته ماجرا برود!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز