ال‌مازنو یا میدان جنگ مازنی‌ها؛

صحنه‌های دلخراش و زشت دربی، چه روزی به پایان می‌رسند؟!+ عکس

۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۵۷:۲۹
کد خبر: ۶۷۴۸۹۱
صحنه‌های دلخراش و زشت دربی، چه روزی به پایان می‌رسند؟!+ عکس
مسابقه دو تیم مازنی فوتبال ایران بازهم با وقوع اتفاقات وحشتناک و تاسف‌بار همراه شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دربی مازندران روز گذشته در شهر بابل برگزار شد و به‌رغم اینکه ماه‌ها پیش از برگزاری این مسابقه، هشدارهای زیادی در مورد درگیری و آشوب پس از بازی داده شده بود اما باز هم پس از این مسابقه حساس اتفاقات ناگواری افتاد.

بازی معوقه هفته بیست و یکم لیگ آزادگان با برتری تیم میزبان به پایان رسید اما اتفاقاتی که در شهر بابل رخ داد، کاملا چهره این پیروزی را سیاه کرد و حالا صحبتی از برد و باخت نیست بلکه نگاه تمامی اهالی فوتبال به تصاویری است که از درگیری‌ها و زد و خوردهای وحشتناک پس از یک مسابقه فوتبال و در واقع پس از یک رویداد ورزش، ثبت شده‌اند.

این اولین باری نیست که چنین صحنه‌هایی پس از ال مازنو ثبت می‌شوند. این اتفاقات تقریبا بعد از هر بازی این دو تیم تکرار می‌شود اما دریغ از تدبیر کوچکی که حداقل برای کم کردن و محدود کردن این آشوب‌ها، به کار گرفته شود. مشخص نیست مسئولان امنیتی و انتظامی استان مازندران چه زمانی قصد دارند به صورت جدی در این ماجرا ورود کنند و با شناسایی عوامل تحریک کننده و اغتشاشگر، به این اتفاقات زشت که روح ورزش را زیر سوال می‌برد پایان بدهند.

 

نکته جالب این ماجرا این است که مسئولین و دست اندرکاران اورژانس بابل، پس از مسابقه اعلام کردند، هیچ مصدومی وجود نداشته است! به این ترتیب باید گفت احتمالا این عکس‌ها همگی ساختگی هستند و فیلم‌های منتشر شده هم بخشی از یک فیلم سینمایی اکشن است که در بابل فیلمبرداری شده است!

شناسایی عوامل و اغتشاشگران در یک بازی فوتبال که مجموع تماشاگران آن به 5 هزار نفر می‌رسد، نمی‌تواند برای عوامل انتظامی کار سختی باشد و با انجام این‌کار آتش آشوب‌ها در ورزشگاه خاموش می‌شود و مطمئنا دامنه آن به داخل شهر کشیده نمی‌شود.

خوب است که مسئولین ذیربط، از امروز برنامه‌ریزی دقیقی برای رویارویی بعدی این‌دو تیم انجام دهند تا فوتبال و جامعه ورزش ایران دیگر شاهد چنین ضحنه‌های زشت و زننده‌ای نباشد.

photo_2018-02-08_22-00-41

photo_2018-02-08_17-58-49

photo_2018-02-08_17-44-33

photo_2018-02-08_17-24-27

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز