نامه اعتراض آمیز باشگاه نساجی مازندران به فدراسیون فوتبال

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۰:۰۳
کد خبر: ۶۷۵۳۹۶
نامه اعتراض آمیز باشگاه نساجی مازندران به فدراسیون فوتبال
باشگاه نساجی مازندران به فدراسیون فوتبال در خصوص مشکلات داوری شکایت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، باشگاه نساجی مازندران به خاطر اتفاقات رخ داده در دیدار مقابل خونه به خونه از این باشگاه به طور رسمی به رییس فدراسیون فوتبال شکایت کرد. 

جناب آقای تاج

ریاست محترم فدراسیون فوتبال

با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند علیرغم اینکه چندین بار در نامه‌های مختلف و محرمانه که رسانه ای هم نشده بود در مقاطع مختلف این فصل در مورد بحث داوری از فدراسیون فوتبال درخواست رسیدگی کردیم و حتی به صورت حضوری در جلسه با مقام محترم ریاست فدراسیون  مشکلات داوری را اشاره کردیم اما متاسفانه تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

متاسفانه در دیدار نساجی مازندران با خونه به خونه بابل داور مسابقه در همان ابتدای بازی و در حالی که بازی مساوی بود، گل صد در صد صحیح ما را «به گواه اکثر کارشناسان داوری» مردود اعلام کرد که عملا با درنظر نگرفتن آن گل آن هم در شرایطی که میهمان حریف بودیم شرایط فنی بازی به صورت کلی تغییر کرد.

ظاهرا در این بین کمیته داوران فدراسیون فوتبال نمی‌خواهد صدای مردم قائمشهر را بشنود، سوالی که به وجود می‌آید این است که چرا همیشه اشتباهات داوری علیه تیم نساجی مازندران است؟ چه کسی پاسخگوی هواداران پرشور، عاشق و فهیم  نساجی است  که به غیر از این تیم عشق دیگری ندارند؟

جناب آقای تاج، در این فصل در خانه و بیرون از خانه در چند نوبت اشتباهات داوری مستقیما در نتایج بازی‌های نساجی مازندران تاثیر گذاشت،در بازی با برق شیراز این اتفاق رخ داد و در خیلی دیگر از بازی‌های نساجی که مدارک آن موجود است عملا از داوری متضرر شدیم و نمونه جدید آن هم گل صحیح محمد عباس زاده به خونه به خونه است که داور به راحتی از آن گذشت.

با این شرایط نمی‌دانیم چه کسی پاسخگوی طرفداران فهیم نساجی مازندران  است که بدون هیچ مشکلی نتیجه بازی را پذیرفتند و ورزشگاه را ترک کردند و حتی مورد ضرب و شتم هم قرار گرفتند.

در پایان از حضرتعالی به عنوان متولی فوتبال کشور تقاضا داریم دستور رسیدگی جهت بررسی داوری بازی‌های تیم فوتبال نساجی چه در گذشته و چه در بازی‌های آینده را صادر فرمائید.

photo_2018-02-10_12-04-43

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز