رئیس فدراسیون بوکس:

برای تیم‌های پایه با نظر شورای فنی از مربی خارجی استفاده خواهد شد

۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۱:۰۴:۴۵
کد خبر: ۶۷۵۷۰۰
برای تیم‌های پایه با نظر شورای فنی از مربی خارجی استفاده خواهد شد
رئیس فدراسیون بوکس گفت: برای تیم های پایه با نظر شورای فنی از مربی خارجی استفاده خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس گفت: تمرینات تیم ملی بوکس جوانان و بزرگسالان در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب ادامه دارد و تیم ملی بزرگسالان جهت حضور در اردو و تورنمنت بلغارستان 27 بهمن عازم این کشور خواهند شد.

وی افزود: تیم ملی جوانان هم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که 31 فروردین در تایلند برگزار می شود تمرینات خود را پیگیری کرده و در تلاشیم تا نفرات خوبی را راهی این میدان کنیم.

ثوری گفت: تمام تلاش ما این است تا بوکس در آینده نزدیک به یکی از رشته های مدال آور کشورمان در عرصه بین المللی تبدیل گردد و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بارها و بارها به اهتزاز در آورد.

رئیس فدراسیون بوکس یکی دیگر از برنامه های پیش رو را  برگزاری رقابت های منطقه ای بوکس در کشور و سپس دعوت از بهترین ها به اردو و تشکیل تیم ملی ب برای پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان اعلام کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: سال آینده با نظر شورای فنی یکی از مربیان خوب و با دانش بوکس جهان را برای هدایت تیم ملی نوجوانان جذب خواهیم کرد چرا که برای موفقیت در بازی ای المپیک 2020 و 2024 می بایست از هم اکنون برنامه ریزی کنیم.

ثوری خاطرنشان کرد: مهمترین هدف ما در ابتدای کار حضور قدرتمندانه در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 است و کادر فنی و مشتزنان حاضر در اردو تلاش دارند به این مهم دست یابند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز